Thursday, May 9, 2013

Pengumuman.. Pengumuman..!!

Hullaaaaaaaaahup!!!

Kehkehkeh... Harini sebenarnya terlalu banyak benda yang aku nak cerita.. Tapai akan di beri laluan pada berita utama..

Dengan ini saya mengishtiharkan, bahawasanya, saya Rahimah binti Ali Razak.. Dengan ini, secara rasmi telah menamatkan pengajian Diplomanya di UiTM shah alam..

Alhamdulillah, berkat usaha, doa dan tawakal aku, dn korang semua akhirnya aku berjaya juga mengharungi semua permasalahan dalam pembelajaran. Serius, sangat sedih, sebab nanti dah tak jengah lagi UiTM akan kurang la aku berjalan ke shah alam..

Tapi aku bersyukur sangat, akhirnya aku dapat juga segulung ijazah. Tak le bila orang tanya jawapan aku... "Saya da SPM jeeeeee..." Kikikiki



Nak hadiaaaaaaaaah!!!!!!!!
My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

2 comments:

Anonymous said...

tahniah... segulung ijazah, tapi amek diploma... camtu ek... hehe. pape pon muge teros berjaya k.

-Yusuff Yazid-

Anonymous said...

Yusuff yazid yang perasan hensem.... Terima kasih byk2 tau... Hihihi.. Kau pun secara tak langsung banyak juga membantu aku...

Kau bila bersanding ni? Tak nk ajak aku ke? Kau takut aku sedih ea.. Ke kau yang sedih? Kikikiki


-hest-

klik iklan ni tak kena bayar pun