Saturday, December 21, 2013

Kenangan digigit tebuan.

Dulu, masa aku kecik2,banyak la ikut bapak aku merantau.maklum le kan. Bapak aku ni askar..so banyak kali dn tempat la transfernya. Paling aku suka, masa duduk kuarters PD. Paling banyak kenangan la kat situ.

Dulu kat situ rumahnya macam rumah-rumah zaman kolonel. Seingat aku pun bilik air memang ada tab mandi pun. Rumah ni banglo sebijik-sebijik tp tk la jauh sangat antara rumah-rumah bersebelahan. Tp antara aku dengan rumah sebelah ni, kalau tak salah adalah pokok jambu batu, kat sini ada sarang tebuan.ok jujur aku tk ingan tebuat atau penyengat. Tapi antara dua beradik ni la..

Dulu masa kecik-kecik, memang akulah anak yang paling banyak halnya..tebuan tu tak payah nak kata la, memang banyak kali kena, yang hilang masa kat funfair lain, yang kena jahit kepala lain.. Hahahahaa.. Ok, masa ni aku kena sengat kat kaki sampai aku tak boleh jalan. Ye la, bengkak kan.. So abang dengan kakak aku ditugaskan masa tu mop rumah.. Aku duduk je dekat kerusi tengok diorang mop lantai..

Pastu abang aku ada keluarkan idea.. Dia dengan akak aku jadi robot pengemop, aku jadi tuan robot. Tiap kalai diorang mengemop, diorang akan lalu depan aku dan berhenti, aku kena ketuk pala diorang suruh jalan.. Hahaahha.. Seronok masa tu.. Yela, masa tukan kecik.. Main ketuk-ketuk kepala tak marah punya.. Tak de hal la kan.. Kenangan betul..

Itu adalah kenangan yang paling jelas dalam kepala aku. Tanya abang dengan akak aku, kompem diorang tak ingat... Hahahahaa.. Aku kan jenis suka ingat benda yang ntah hapa2.. Hahahaha

Ok sampai sini aje.. Pape pun.. Adios.. Aku teringan aku cerita lagi wokey!..






Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Friday, December 20, 2013

CRY

what just i can say... my live is gone with love..
i'm trying to be the best.. bet he looking me like i'm an easy
take this as lesson.. man is not sincere ..
this a real me.. before u trough me.. and pass it..


video


Saturday, December 14, 2013

Lirik lagu pacarku hilang

Assalamualaikum

Hoohohoho.. Macam lama sangat plak tk update.. Ayat klise ok.. Kikiki... Hari tu aku terdengar lagu dari biru bang tajuk pacarku hilang. Terus aku jadi suka. Sebab dia lagu pasal putus cinta, tapi lagu dia macam happy2 gitu... Jadi aku pun dah donlod la... Biasa lagu kalau ada kena dengan kita memang cepat je meresap dalam jiwakan? Hahahahahaah..

So kat sini aku share lirik lagu dia, kalau korang nak dengar taip sndr kat youtube tajuk pacarku hilang by biru band oj? Let's check it out !!!!!

Pacarku Hilang

Aku hanya ingin mencintaimu
Dengan sepenuh jiwa dan ragaku
Tapi mengapa kau tinggalkanku

Pacarku hilang diambil orang
Apakah wajaku kurang tampan sayang
Memang susah mencari pacar perhatian pacar pengertian

oooo oooo

Andai kau tahu sakit hati ini kutak sanggup lagi
Kutak tahan lagi
Mengapa hidupku selalu begini
Terus tersakiti dan di tinggal pergi

Lebih baik aku hidup sendiri
Ke manapun tiada yang melarang
Mencari pacar pengertian

Pacarku hilang diambil orang
Apakah wajaku kurang tampan sayang
Memang susah mencari pacar perhatian pacar pengertian

Pacarku hilang diambil orang
Apakah wajaku kurang tampan sayang
Memang susah mencari pacar perhatian pacar pengertian

ooo ooo

Andai kau tahu sakit hati ini kutak sanggup lagi
Kutak tahan lagi
Mengapa hidupku selalu begini
Terus tersakiti dan di tinggal pergi

Untuk apa aku mikirin kamu
Belum tentu kamu mikirin aku
Lebih baikku tinggalkanmu
Pergi lupakanmu
Pergi lupakanmu
Pergi lupakanmu
Pergi lupakanmu




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

klik iklan ni tak kena bayar pun