Tuesday, May 14, 2013

Yuhuuuuuu~
Skang aku berada di atas keretapi malaysia menuju ke kedah.. Aku mengambil koc yang ada katil. Tapi sekarang aku berada di kantin.. First time aku menikmati perjalanan keretapi sampai lepak kantin.. Sebab sebelum ni aku naik dengan bapak aku. Masa zaman skola.. Mana lah nak ada ongkosnya kan.. Kikiki. Hari ni, aku boleh la menikmati.. aku pergi kedah sebab bercuti dengan kakak ipar dan along aku yang kebetulan memang nak balik kampung. Ngeee~ kira dari situ maka jimatlah dari segi kos penginapan dan kadangkala ongkos lojing dan makanan.. Bijak tak aku? Hahahaha. Alaaa aku pun nama je jalan2 tapi bukan lah nak melancong sangat. Lebih kepada nak release tension buat reten report.bertungkus lumus kot aku siapkan 6 data dengan arahan yang kelamkabut. Menyampah. Rasa macam nak ajar management je pada diorang.

Semalam kawan ofis aku lagi sorang mengadu pasal tak puas hati dengan bos, sebab bos sound direct.. Entahlah.. Kat mana silap aku pun tak tahu, aku mungkin selesa hanya sebab aku duduk jauh dari diorang. Tu sebab aku kurang terasa kehangatan tu, dan mungkin juga sebab aku ni jenis malas nak pikio kalau tak puas hati, aku memang cakap terus. Tu aku macam sikit selesa kot. Dan dengan cara aku tu juga, orang yang jenis tikam belakang kat ofis aku tu, sikit berhati-hati. Aku kalau nak kata bos berat sebelah, memang aku cakap je dalam meeting. Kenapa si polan ni boleh, kenapa aku tak boleh.. Haaa... Jangan memain.. Mulut acik mama ni memang tak de insurans ok.. Aku akan minta clear dari both side..

Ok lah korang.. Aku nak sambung balik pataya yang aku oeder ni, actually order bukan sebab lapar, tapi lebih kepada nak rasa makan dalam kabin keretapi macam mana feel dia datang hihihihihi...


My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun