Monday, May 9, 2011

BODOH vs BUAT-BUAT BODOH





sound like... eeeuuuuuuuuuuwwwwwwww
serious... please, serious..!!!!



  goooooooooooooD
ok, now... tajuk di atas tu aku dapat dari pandangan mata kabur aku pada seseorang insan yang aku rasa dulu dia tak lah macam tu...
tapi sejak lewat setahun ni, aku rasa dia selalu jadi macam tu... 
kenapa eak....


aku rasa, orang di keliling korang pun ada jugakan yang berperangai macam tu jugakan?
aku tahu juga, kadang-kadang korang pun rasa meluatkan?
tapi, adakah korang trpikir dan memikirkan...
kenapa eak, depa buat lagu tu...?


diorang memang betul-betul bodoh kot..
diorang kurang di beri perhatian agaknya
erm.. tak pun, diorang ni saje nak duga kejujuran orang
atau diorang saje nak jadi spy, dah tahu buat-buat tak tahu
ke, diorang ni saje nak buat reverse psychology?
diorang ni nak orang anggap dia macam bodoh walhal dia pandai kot

aaahh.. pape jerkla...
tapi yang aku tahu.. korang mesti............
sakit hatikan dengan orang macam ni
mesti rasa menyampah nau-nau
mesti rasa macam nak koyak-koyak kan muka diorang kan
mesti korang rasa.. alaaaaahai sakit jiwa aku..
korang mesti rasa macam malas nak layan dah manusia spesis ni
korang mesti rasasebal jerk kan

ekekekekekeke....sebab aku pun sama ..
so, orang macam ni... apa kita nak buat eak

tak kan kita nak tumbuk muka dia kot
abes, kita halau jerk dia dari kum[pulan kita?
 tak pun, kita buat endah tak endah orang macam ni?
ke, kita nak tuli kan jerk telinga dia?


orang macam ni.. kita tak boleh buat macam tu.. tak kan jalan punyaaaaa...percaya laaaa...
so.. kita buat macam mana???

kita gunakan reverse psychology 
kalau dia datang nak tahu, nak korek rahsia macam cik kiah propa...
kita pun. ceritalah macam gaya kak joyah bertih 
kalau dia tanya kita, nak dapatkan info..
kita pun buat-buatlah excited, tanya balik soklan yang dia nak tahu tu.. 
kalau dia, buat-buat BODOH..
apa kata,,,, korang buat-buat DABEL BODOH pada orang yang macam ni 

amacam??? best kan idea aku nih??? wakakakaka 



info best : bila seseorang buat cerita sebab nak tgk kamu marah.. terimalah semua cerita dengan senyuman, pasti orang yang nak buat kita marah tu yang akan marah, dan bertambah sakit jiwa dia..... renung-renungkan, dan selamat beramal....... 











1 comment:

Piah Becok said...

hhahah.. betul. aku setuju... orang-orang camni bagus kalu dapat baling dart kat dahi die ni...:p

klik iklan ni tak kena bayar pun