Tuesday, March 29, 2011

SEMUA KERANA APA?


sebelum dimulakan pape isu di atas, aku nak ucapkan jutaan ribuan ratusan puluhan dan se-an pada kawan2 yg view page blog aku semalam , terutama kawan-kawan dari MOH.MAIL berkaitan D.I.Y. GURLS, DONT BE LAZY .. hope that info dapat membantu anda... daaaaaaann... pada mereka-mereka yang terlebih rajin mengexplorekan diri pada entri-entri yang lain... terima kasih banyak-banyak.. but dont judge me on my post.. that my opinion that my self.. and this my blog.. tak suka tolong tutup .. kalau suka.. JOM MAI SINGGAH LAGIK... berbesar hati kawan menjemput..



ok guys.. masuk pada cerita yang sebenar....
aku rasa bukan aku jerk rasa kot... sebab beberapa kenalan rapat yang aku tanya dia akan jawab menda yang hampir sama dengan aku... tapi tak tahu lah korang kan? so... jom kita check it out together.. ewaaaahhh.... ekekek.. jom-jom tengok, korang pun ada tak simptom-simptom yang aku kata nih...

BADAN TERASA TERLALU LETIH
BADAN CEPAT LETIH
BADAN TERASA PANAS DALAM
MATA CEPAT TERASA PEDIH DAN BERAIR
KEPALA KADANGKALA RASA BERAT DAN BERDENGUNG

haa.. sikit lebih kurang lah simptom-simptom ni...kenapa eak ? aku saaaaaangat-sangat kompius.. letih dia, tak macam aku letih masa aku berniaga nasik lemak ritu, yang tido sehari 2-3 jam.. yang kena masak.. kena belajar..kena keje.. ha, tak macam ni.. but lebih teruk rasanya.. lesu, teramat sangat lesu... asal eak ?? adeeehh...selalu kalau minum kacip mak timah.. badan ni ok jerk... memang akan segar lepas take 5 rest , tapi ini tidak.. still macam siput.. aduih kenapa eak??? aku kena bercuti ke ? ke... opis skang dah kena tukar  environment ke ? ke.. aku kena tukar tmpat kerja selepas 5 tahun menghambakan diri kat sini ?  eh, macam mana eak? keee.. aku dah kena kawen nih??? erk.. KAAAAAAWEEEEENNN???????  


2 comments:

Ze_Mhis said...

kawen laaaaaaa... nanti jangan lupe ajak aku. jadik pengapit ko ke...


p/s: ko kene tag

hestyrezyuda said...

siot la ko.. asyik tag aku.. huhuhu

klik iklan ni tak kena bayar pun