Monday, March 28, 2011

rezeki..

alhamdulillah.. hari ni memamgn tak cukup tidur.. balik dari shah alam semalam jam 6 lebih sampai rumah.. rehat sekejap, start jam 8.30 malam mula la operasi nasik lemak.. untuk hari ni, ada unit yang order nasik lemak ayam sebanyak 40 bungkus.. alhamdulillah.... habes operasi tepat jam 4 dari perap ayam,  bungkus sambal, masak nasik, bungkus nasik sampai menggoreng ayam dan packing

huh..!!

kul 4 siap, mandi sikit, dalam 4.30 baru masuk tido.... huih, 1 jam 30 minit, jangan aku tak terbangun sudah... alhamdulillah terjaga juga, dan sampai offis jam 7.25 pagi.. fuh!~ lega... nasib sempat  nooo... orang yang tempah nasik pun dah ambik nasiknye... .. mata kelat.. bos.. tak de... hurm.... !~

jap lagi nak tido kejap boley tak??? boley laaaa.. boley laaaa... kejaaaaaaaaaaappp je... pleeaaasseeee....

2 comments:

Piah Becok said...

burppp... oh. kenyang. eheheheee.. kak hest... ku kekenyangan makan nasik lemak itew... dengan ayem goreng yang ko masak didepan mataku.

korang,
jeles tak? jeles kan? kan?

hestyrezyuda said...

hahahaha piot.. =))

weyh semalam balik umah telelap atas katil.. bukan sekejap punya terlelap tau.. sampai kul 6 besok pagi baru aku bangun... huhuhu

klik iklan ni tak kena bayar pun