Friday, March 25, 2011

sila copy dan paste yang mana adalah saya?



ok ini aku copy dari rahsia bulan kelahiran yang di beri oleh dato' fazilah kamsah ... pada kawan- kawan yang mengenali aku lah kan... boley tak tolong aku.. korang copy balik tafsiran kat bawah nih dan pastekan kat bahagian komen.... yang mana antara banyak-banyak kat bawah ni, adalah aku.. mengikut pandangan peribadi korang... daaaaaaaaaaannn.. aku mengizinkan, untuk korang menambah sendiri, mengikut penilaian korang sendirik... ouh ya.. jgn lupa letak nama korang sekalik k.... nak tengok.. korang ADA BRAN ke.. nak buat menda ni untuk aku... amacam ...


OGOS
  • Suka berlawak.
  • Mudah tertawan padanya.
  • Sopan santun dan mengambil berat terhadap orang lain.
  • Berani dan tidak tahu takut.
  • Orangnya agak tegas & bersikap kepimpinan.
  • Pandai memujuk orang lain.
  • Terlalu pemurah & bersikap ego.
  • Nilai harga diri yang sangat tinggi.
  • Dahagakan pujian.
  • Semangat juang yang luar biasa.
  • Cepat marah & mudah mengamuk.
  • Mudah marah apabila cakapnya dilawan.
  • Sangat cemburu.
  • Daya pemerhatian yang tajam & teliti.
  • Cepat berfikir.
  • Fikiran yang berdikari.
  • Suka memimpin & dipimpin.
  • Sifat suka berangan.
  • Berbakat dalam seni lukis, hiburan & silat.
  • Sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk.
  • Cepat sembuh apabila ditimpa penyakit.
  • Belajar untuk bertenang.
  • Sikap kelam kabut.
  • Romantik, pengasih dan penyayang.
  • Suka mencari kawan

2 comments:

Piah Becok said...

Suka berlawak.
Berani dan tidak tahu takut.
Semangat juang yang luar biasa.
Cepat berfikir.
Fikiran yang berdikari.
Belajar untuk bertenang.
Suka mencari kawan.

inilah kamu. selepas ku jumpa kamu depan mata di putrajaya tadi. oh, nasik lemak ko setaaaaapppppppp.. tapi, sambal kasi lagi pedas, bleh????

hestyrezyuda said...

HAHAHAHA PIOT... TQ..TQ.. :p

NAK PEDAS, BOLEEEEYYYHHH.. LEN KALI KO DATANG AKU MASAK KAN SAMBAL TU CAMPUR CILI API K.. SEMALAM MANA TAHU KO NAK DATANG :p

klik iklan ni tak kena bayar pun