Tuesday, February 8, 2011

mencari rezki VS keenakan tidur


huuuuuuaarrggghhhhh.....!!!!!!
alarm berlagu zikir munajat berkumandang indah, menunjuk kan jam tepat kul3 pagi..
aku mengeliat malas....
 
hurm.. nak bangun ke tak nak ni... eerrrggghhhh...!!  huuuaarrgghhh..!!
jap lagi lah.. kul 3.30....
alarm lagu letto permintaan hati plak yang berkumandang kuat... 
~ ~ ~ ~
nak bangun ke tak nak... nak bangun ke tak nak..nak bangun ke tak nak... 
aku masih berkira-kira lagi....

 hohohohohoho..
bagai ada yang tolong mengalunkan lagu...
enak dan mendayu..
aku sedar hasutan syaitan semua tu...
cukup sedar.. dan moron-moron otak sempat menafsirkan..
ya.. syaitan durjana yang memujuk dan mengalunkan lagu indah untuk aku terus lena...
dalam otak ligat berfikir tu aku terus...
zzzZZzzzzzzz~~~~
arini cuti nasik lemak lagik la.. esok baru start berniaga...
sambung tido.....



cerita waktu ini

►  agak-agak..customer aku marah tak aku cuti lagi hari nih??? 
►  mengantuk tak lah sangat..tapi badan macam sakit sikit
►  ouh ya, harini dapat berita bos aku akan bertukar 
   ke Kem. Pertanian khamis ni
►  mahu berkira-kira mau cuti lagi minggu depan..hohoho..!~
►  kena kerja kuat lagi untuk tambah pendapatan.. 
   my luvly WIDAD nak di transform kan

4 comments:

Piah Becok said...

rili? transform kenapa? woit kak, kang buka blog ku yang kurang hemsem tuh.. ku tag kamu haha

hestyrezyuda said...

transform nak kasik lagik lawa le.. manyak nak tukau... ingat nak transform jadik kete lekir.. ko agak2 santik tak????

ha??? tag??? ciss sungguh kejam kamooooo

student said...

kak, nak order nasi lemak 1!:)

hestyrezyuda said...

STUDENT...
ekekekee satu?? cukup ke tu... order le 80 untuk simpanan masa hadapan sekalik ... ekekeekekeke

klik iklan ni tak kena bayar pun