Thursday, December 9, 2010

uuuwwweeeeeeee...^_^


yeeeeehaaaaaa.......ekekekekeke..terover plak ..
ok..ok.. mesti ramai peningkan asal aku melinja macam ni... ..uiks jangan risau... kita sihat jerk la... .. cuma nak kongsi.. hari ni nasik lemak kita abes semua sebelum pukul 8..yeaaye..yeaaayea alhamdulillah..


set nasik lemak ikan cencaru bakar yang paling cepat habes.... memang dah agak akan abes cepat yang itu.. tapi saje je buat tak banyak set.. dalam 6 set penuh dan 2 set alacut. ingat nak tambah gak jumlah dia jadik 10 set penuh dan 4 set alacut.. tapi tak nak lah.. ..tak nak terlalu tamak.. biar sederhana.. sebab berniaga ni bukan perkerjaan aku yang utama dan bukan aku berniaga besar-besaran.. hanya sampingan dan memenuhi perkara yang aku minat .. hope yang kat cafe tu pun habes semua.. amiiinnn


semalam aku sakit pala sebenarnya.. rasanyakan.. memang terhinggap dengan penyakit migrain la mana taknya.. pala berdenyut kat area depan jerk, pastu siap rasa loya.. mengikut apa ang diceritakan kawan-kawan yang berpengalaman.. memang macam tu katanya rasa perit tu.. huhuu..tapi tak pe.. memang aku bersyukur Allahkurniakan rasa sakit tu.. sekurang-kurangnya.. aku tak lalai sangat .. insyaAllah...


balik dari kerja.. izat dan lyn datang dari muar ke putrajaya semata-mata nak makan satey.. adeeesss adik-adik aku nih, betullah..so aku dengan hati terbuka pun menerima kedatangan mereka berdua yang amat-amat tak di jangka.. paling kesian kat syahirah dari sehari ke sehari tangguh balik melaka... time kasih ea syiera..sudi tolong kak mim apa-apa yang patut kat rumah tu. skang dah terasa sunyi plak tak de teman borak..tapi tak pe.. kak mim ley survive kan..kan..kan..?


( ouh ya.. untuk pengatahuan kawan-kawan blogger yang baru kenal hest.. amim nama timangan dari id YM hest ..amim_cute.. so adik-adik dan kawan-kawan YM panggil hest amim@ kak mim..)


aku berdoa sangatsenyuman dan keriangan ini bertahan sampai bila-bila


ok guys.. kena gerak dulu ni ada kirja...


dan nak pikir2 kan.. tag yang solehah bagi tadi.. solehah.. nanti.. akk bagi tahu dan bagi link entri tu kalau dah siap ea...

9 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

g kerja baik2 yer..hehhe

hestyrezyuda said...

hehehe.. baik adik :"> terima kasih :-*

miss-SHera said...

lalalalala~~~alhamdulillah hrnie rezeki bertambah baik...hehehe ape kata try ns lemak aym rendang lak..mesti besh..huhuhu...

hestyrezyuda said...

erk rendang :-s

adesss.... lama tu nak tunggu.. kalau weekend boleh lah kot.. huhuhu

tgh pk gak nih menu apa lagik nak tambah

Miracles Of Life said...

orite kak....

wah.. hubby sy ske sgt nsi lemak.. ble nk cbe nsi lmak akak ni..

hestyrezyuda said...

hehehe yeke??

ala... tapi kamu jauh la sayang.. terengganu tu... huhuhu

tapi kalau kamu berdua turun kl.. roger k.. then singgah putrajaya pagi.. akk ley buat spesel nye untuk kalian ^_^

adi_tau8605 said...

uuuwwweeeeeeeeeeee.....perghhhh gua da terover ka? hehehe...limpas kat sini kata orang sabah :)

hestyrezyuda said...

wakakaka no la.... jom2 dance sama... happy2 lol... yeeaaahaaa \:D/

ILA HonEyBuNNy said...

sama2 kasih.....ehehheh

klik iklan ni tak kena bayar pun