Sunday, October 18, 2009

aku tertarik dengan dia....

aku tak tahu..
dan aku tak perasan.. siapa yang follow siapa dulu ni.. ahahahhaa
tapi aku rasa kerap juga aku tengok dia update entry...
hurm so aku selalu juga lah baca entry2 follower aku nih.. but yang nih aku rasa lain sket...
sebab dia punya entry dan puisi banyak persamaan dengan aku..
pandangan entry dia juga banyak sama dengan aku...
so.. aku suka juga lah lepak blog dia... walau aku tahu dia tak selalu lepak kat blog aku..waaakakaka
but its ok..nevermind.. aku nohalnye.. semua orang berhak untuk buat apa yang dia suka.. but jgn langar hukum dan adab.. eheheheh

eh lupa korang nak tahu blog siapa yang BERTUAH yang aku cakap tu??? ni dia

http://fly5483.blogspot.com/

1 comment:

Unknown said...

hest...sorry...lepas tukar design banyak link yang hilang...now i came back here...

ko wat aku tersipu2...cehhhh
ni emel zaidi5483[@]gmail[.]com

klik iklan ni tak kena bayar pun