Wednesday, January 28, 2009

cuti raya cina yang memenat dan membosankan..huhuhu

hmm, aku tak tahu lah kenapa balik raya cina nih,aku rasa capek sangat dengan semua masalah dan keadaan sekeliling aku waktu tu..buat aku rasa bacam nak terjun je kat dalam laut pantai klebang yang berkeladak tu (tragis sket kan?) kali nih balik kampung aku antara orang yang paling rajin memasak kat dapur...mak aku memang tak usik pun pape kat dapur tu..semua ikut selera dan menu aku..kalau aku rajin semacam nak memasak sengsorang tu.. makna memang aku tak stabil sebenarnya.. huhuhu.. memasak nih memang terapi diri aku.korang bayangkan, penat menolong rumah kenduri kat kuala pilah, aku drive balik melaka petang tu juga, balik tu ley aku ke dapur memasak untuk makan malam...??? huuhuhu kompem parah aku dah.. badan penat pun rasa macam nak masak juga tu.. letiiiiiih...ahahahaah tapi memang tak seronok. aku tak sabar nak balik putrajaya..bukan sebab kat putrajaya ada balak ke pojet ke apa ke..tapi memang aku fun.. maybe sebab kat sini sedikit tenang kot.sebab kalau aku duk kampung.. aku serabut sikit, badan penat pun aku akan g warong tolongmak ayah aku..aku tak ley la tgk mak ayah sengsorang kat kedai..ntah lah.. aku kesian, walau ada di antara adik badik aku yang tega wat macam tu.dengan bapak aku yang sekat sket pergerakan aku.. huhu..aku bukan apa, nak release tension jew, tapi payah sket la..itu pun masa hari terakhir aku kat kampung bapak aku dah tanya dah,bila nak pindah melaka??aku senyap je.. sebab aku malas nak jawab dan tak tahu nak jawab apa.kalau boleh aku nak duk sini.. kalau boleh nak ada suami yang ley bertolak ansur duk sini juga.
aku nak duk sini sampai aku rasa bosan..tapi boley ke bakal suami aku terima permintaan aku??huhuhu.ntah lah, sebab bayang bakal suami pun aku tak ternampak.. macam mana nak tanya .. waaakakakaka.

5 comments:

one love said...

ur time will come :)

rose emely said...

ko nak tak kalo aku carikan colan-colan???

hestyrezyuda said...

waaaakakaka nak jew lysa.. tapi tak nak yg berumur ea.. muda sket la .. dari calon2 ko lalala~~~

darah.mayat said...

warung mama akak kat depan taman tu ke :-?bole pegi ;))

hestyrezyuda said...

tak lah.. warung mak ayah akk kat batu8.. area padang bola,tu.. tapi depansket dekat dgn workshop

klik iklan ni tak kena bayar pun