Friday, April 5, 2013

Hoooreeaayy!!! Auuuchh!!!

Hai.. Assalamualaikum

Alhamdulillah, 2 april hr tu, last aku exam.. Dan bersyukur sangat-sangat.. Sebab semua subjek untuk sem ni, tak de plak aku jawab lompong-lompong. Semua aku usaha jawab. Aku berharap semuanya dapat cemerlang, amin.. Masa last-last exam tu, air mata aku bergenang pula. Aku dah terasa bait-bait rindu untuk study. Huhuhu,ni kira tahap aku dah kompiden tak repeat la ni. Amin... Minta-minta di makbulkan Allah.

Sekarang ada masalah sikit, dekat opis aku sekarang dah tak boleh nak berblogging kot, sebab... Aku still tak boleh nak create entry. Bukak baca boleh, nak menaip yang tak boleh. Tak pelah, skang ni aku guna henpon. Cuma masalah bila aku nak buat entry bergambar... Nanti aku tak boleh nak edit susun ikut ceritam huhuhu. Nanti aku usahakanlah cara mana yang patut ya..

Lama dah rasanya aku tak mengadu dalam ni, meh sini aku nak cerita. Semalam aku merajuk kaw-kaw dengan budak forum aku, keras betul hati aku semalam. Hanya di sebabkan, budak tu komen aku then ada buat icon smiley tgh buat thumb down. Aku tak tahu nape. Aku rasa dia macam cakap, aku ni teruk la, cakap tak serupa bikin. Lebih kurang macam tu la tafsiran aku. Terus aku merajuk. Puas juga kawan-kawan lain pujuk aku, petang dah lega sikit, bari aku join berbual dengan diorang. Dan budak tu dah tahu aku merajuk dengan dia, cuma pasal apa, dia tak tahu, aku dah bagi hint. Tapi dia kata dia malas nak find out.. Ok fine...

Hari ni dia buat lagi.. Ada reply komen aku siap taruk icon yang sama thumb down. Aku pun traight la cakap

"Boleh tak jgn guna icon tu lagi utk aku, aku rasa seolah-olah kau perkecilkan aku.mcm kau nak kata aku cakap tk serupa bikin"

Lepas tu, dia balas komen tapi.. Dia letak gambar ikon itu lagi, sebanyak-banyak nya dgn icon gelak guling-guling. Subhanallah, sabar je lah aku. Terus aku tak tegur. Malas. Then aku rasa macam serba salah sebab tegur dia kat post umum, so aku bagi mesej. Aku kata aku minta maaf kalau dia terasa aku tegur kat situ, aku akan delete. Tp aku nak dia tahu, apa aku kata, itu aku maksudkan. Dan aku sangat sedih dia jawab

"Aku tak kan minta maaf, jauh sekali nak pujuk kau kalau kau kecik hati. Aku memang sakat orang mcm ni,lagi kau cakap mcm tu, lagi aku buat.. Kau sound la aku lagi. Aku stakat kawan-kawan ni tak de masalah la, kalau kau rasa tak nak kawan dengan aku, terpulang. Aku tak kisah pun.aku senang cari kawan"

Subhanallah, bungkam aku kejap. Egonya tinggi melangit... Lahaulawala. Urut dada aku kejap. Yes! Kalau tk nak minta maaf tak pe.. But please respect, salah ke????!!!



My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun