Tuesday, January 1, 2013

1-1-13

Satu permulaan tahun yang baru, hari selasa.. Hurm... Sebenarnya, hari ini, aku tempoh semua benda yang tak best. Dr ambang kedatangan 1-1-13, aku rasa sesuatu.. Sayu dan kehilangan. Tapi apa dia aku tak tahu.. Juz a feeling! Tapi terasa.. Sangat terasa..

2 benda.. Aku dapoat tahu, pasal sorang kawan kena santau, sorang lagi kena rompak bersenjata dengan samseng jalanan.. How worse their 2012 end up.. Tapi ini bukan perkara-perkara yang membuatkan hati aku hiba.. Bukan... Oni cuma satu perkara, yang aku dapat tahu sahaja..

Di siang hari, '13.. Pun aku tempoh dengan perasaan yang tk berbaloi.. Entahlah, pegi kedai makan kena sound dengan orang tukang buat air, walhal dia yang salah. Lepas tu.. Dengan menda-menda kecil Di jalanan.. HAH!!! Rasa letih.. Dan terasa sialnya hari itu.

Boleh tk bagi aku sedikit manisan.. Agar aku dapat palit untuk secebis senyuman... Supaya terasa warna warni girang.. Buat pembuka hari indah 2013?
(–˛ — º)







Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun