Tuesday, November 1, 2011

antara kasih dan cinta

menitis air mata...
bila luahan saling merindu di nyatakan...
dia lelaki...
memang aku tahu sejak azali...
lelaki dn perempuan tidak boleh bersahabat sejati...
kerana dalam hati pasti ada sayang...
sayang... bukan cinta...
tapi tetap jua kadang kala ada cemburu...
cemburu... sedikit tidak banyak...
tapi tiada cinta...
ya.. itu pasti...
aku bercerita dengan kawan...
mengenai tawaran yang ku terima...
jawapan masih belum aku beri...
tapi mungkin jawapannya pasti...
aku dan kawan saling menangisi...
dia tahu ...
kalau benar aku terima jua...
itu  bermakna dia perlu bersedia ketiadaan aku dalam hidupnya lagi...
tapi aku sudah berjanji...
sahabat tetap sahabat...
sahabat sejati tak kan hilang...
walau aku dipisah lautan beribu batu...
hilang kejantanan dia...
bila mengakui...
aku adalah satu-satu sahabat terbaik pernah dia temui...
bila air mata dia juga menitis...
ouh tidak...
aku perlu seka semua kesedihan...
kerana persahabatan kami adalah tunggak bersama...
kelemahan dia...
kelebihan aku... 
kekurangan aku...
kelebihan dia...
percayalah wahai sahabat...
aku benar-benar merindui...
dan menyayangi kau sepenuh hati aku...
aku dan engkau tetap bersahabat sampai bila-bila...
walau kita tak pernah bersua...
aku tetap akan memberi nasihat dan sokongan yang terbaik untuk kau....





3 comments:

Ze_Mhis said...

sapa ni woiiiiii??? baik ko habaq mai kat aku...

hestyrezyuda said...

hahahahah.. kawan aku la ni.. budak seremban.. tp bukan ko... ekekekekeke...

3LiN4 said...

kak... ape tawaran tu :((

klik iklan ni tak kena bayar pun