Tuesday, September 6, 2011

gempa bumi di sumatera utara


tukar lagi.. tukar lagi... tukar lagi.. hahahahahaha.... alaaa jangan le marah.... aku saje je nak melihat pemandangan yang perlbagai,... kadang kala aku suka cerah bagai.. kadang kala aku suka gelap gelita.. eh serba tak kena lah mata ni... apa yang nikmat sangat untuk dia pun aku tak tahu... hakakhakhakhak... 

kisahnye malam tadi.. masa aku tengah melayan debat ilmu makrifat dan ubudiat oleh seorang chatters... tetiba aku rasa macam pandangan aku bergoyang.. macam badan terhuyu hayang.. 3-4 kali jugak.. aku ingat badan aku yang tak tentu arah.. sebab dah jam kul 2 pagi masih tak tido.. pastu kena perah otak dan tahan pemikiran dari tersalah tafsir kupasan makrifat chatter yang dari mana membidas apa aku kata...

aku terpikir juga mungkin gegaran kesan gempa.. tapi tak tahu mana nak cari sumber maklumat masa tu.. memang terpikir tunggu pagi esok supaya aku dapat buka berita yang ada... dan hari ni..betul.. gegaran di Sumatera Utara, Indonesia pada jam 1.55 pagi bermagnitud 6.7 .. memang beberapa negeri di memenanjung merasai gegaran tersebut... tapi yang pasti tak seteruk mereka disana merasai.. kesian mereka.. :(

moga mereka di sana tiada mengalami sebarang kecederaan teruk.. amin... 


3 comments:

Piah Becok said...

wow!! really? aku tak rasa apa pun...

weh, aku suka kaler ni. damai jiwa baiiii

hestyrezyuda said...

kalau ko suka.. aku 1 juta kali suka bhaii

adi said...

thanks hest :)

klik iklan ni tak kena bayar pun