Monday, August 15, 2011

selamat ulang tahun..




tanggal 15 ogos 1984... lahirlah seorang puteri yang comel bagaikan nilam... yang keluar dari rahim ibu tanpa riak suara.. di tepuk bontotnya.. di tonggeng kepala kebawah kaki ke atas... 5 minit berlalu... barulah teriakkan tangisnya kedengaran... puteri yang sangat comel bagaikan pelangi itu... membesar sehingga kini... dan hari ini.. tanggal 15 ogos 2011 jatuhlah hari kelahirannya yang ke 27 .. mogaAllah merahmati ibu yang melahirkannya.. dan semoga puteri itu di berkati dan dipancarkan cahaya keimanan.. amin...

sannah helwa ya rahimah...
selamat ulang tahun ke-27 buat diriku...







7 comments:

_chenta^moimoi_ said...

selamat hari ulang tahun..moga diberkati Allah....

hestyrezyuda said...

terima kasih moi ^_^ moga Allah memberkati moi jugak ^_^

3LiN4 said...

hepi birthday kak...

moga dimurahakn rezeki.. sihat selalu... berjaya dlm semua yg diceburi.... & diberkati oleh Allah SWT. Amin...

opss lg 1 kak, cepat dpt jodoh... heheheh.. suke la tu.. wekkk :))

jedi said...

hepi besday

hestyrezyuda said...

amin.. tq dik elina.. moga Allah memberkati kamu jua.. ^_^

hestyrezyuda said...

thanks papa jedi ^_^

Piah Becok said...

hesty dah tua! hesty dah tua!
hahahhaa... betul ayat mintak penampar..

dear kakak, selamat hari lahir. semoga diberkati Allah, murah rezeki, sihat selalu dan cepat kawin dan dapat anak. nanti aku nak jadi godmother anak kau tu ek?

terbaru: Pelacur dan Pengasuh Anak

klik iklan ni tak kena bayar pun