Thursday, August 11, 2011

rintih



Pemergian seorang sahabat Mohamed Afez Hasan..dulu beliau byk membantu dlm menggerakkan badar dang anum.kali terakhir sy berjumpa dengannya beberapa bln yg lalu d dang anum.tenang sekali wajahnya dek krn pancaran wudhu'...
namun kini,hanya tinggal kenangan...
beliau telah kembali ke rahmatullah sewaktu dlm perjalanan ke masjid menunaikan solat subuh.(husnul khatimah, insyallah)
 
terbaca status ni pada wall salah seorang dari sahabat lama.. hati aku tersentap... sayu dan rindu... yaAllah.. dah lama au tidak bergaul bersama golongan ini.. aku banyak lalai.. aku banayak melakukan dosa... astaghfirullahalazim.. aku rindu untuk bersama kalangan mereka..Ya Allah...ketemukan aku dengan khalifah Muu yang bisa membimbing aku dan menghimpunkan aku di golongan ini, yaAllah..
 
 
 

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun