Monday, March 7, 2011

pernah rasa tak sedap hati tak?



aduih.. serba tak kena.. apasal tah... pagi tadi bangun macam biasa, tapi keluar lewat bukan kepalang.. memang lewat sampai ofis.. alaaa kasiiiimmm... alaaaa kasim..! eerrrgghhh...~ semalam aku happy, seronok dapat main air.. pagi ni rasa tak sedap hati, abes semua kelam kabut.. dah kenapa kau ima?? tersampuk beruk dalam hutan???

dah lah aku rasa pelik dengan semua yang ada berdampingan dan berbual dengan aku semenjak dua menjak nih.. yang sorang ni, berbual bagai nak rak.. berbicara dengan aku happy ada saje topik di kupaskan.. sentiasa menanti aku online, untuk berbicara hal semasa... tapi tak pernah nak begitahu siapa gerangan sebenar manusia di sebalik maya itu.. tak pernah mahu aku tahu siapakah dia... gambar? memang takde..info ym? memang aku tak jumpa..no phone? lagik la tak de dia nak kata... ntah.. aku tak paham.. pening.. pening. 

yang sorang lagi plak.. ym memang jarang bukak, kadang-kadang  mesej aku.. selalu kata aku ni  garang dan sombong, bila aku berbicara biasa, dia plak kasar macam aku ni menggedik mengada... gaya bahasa bila berbunga, kalau aku layan , memang ley jadik kapel lagaknye.. tapi kang tetiba, meroyan, bahasa kasar  macam aku ni kawan sejantina dia.. ha.. mau tak kompius makcik? sampai aku terpaksa tegur.. dia ni nak kata aku sombong.. tapi dia ego tinggi melangit.. eh, boleh plak dia gelak saje??? maaakkkk aiiihh... ini bisa-bisa aku kena darah tinggi nih...

skang ni aku macam pening kepala... bilik aku memang serabut... kalau dah bilik serabut.. itu makna kepala aku pun serabut.. hohohohho...bosan le... benci... beeeeeeennnnncccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2 comments:

Mesin Taipku said...

mcm2 pe'el manusia nie skrg kan...he3...

hestyrezyuda said...

hahahaha..a'ah.. betul pening pala hest :D

klik iklan ni tak kena bayar pun