Thursday, January 6, 2011

aku dan singa....



ada ke patut diorang cakap aku macam singe...
asalaku menaip jerk ke apa ke...
mesti ada yang berbunyi..
eh mana korang kenal singe ni?? kawan korang juga ke?
cet....

asal eak?? aku garang sangat ke???
yeke aku garang? aku ada post kat fb...
  • Hesty Rezyuda

    Hesty Rezyuda apa....????????????? aku

    bagai kan SINGA...???? bukan sorang plak tu

    kata.... aduuuuiihhh... garang sangat ke....??????

    .

yesterday at 6:16am · ·



ha... see.. mana ada garang cuma TEGAS...

kalau tak tegas, suka hati jerk la orang nak pijak-pijak kita kan..
so kena ada ketegasan dan pendirian ok..?
so aku tak la sama macam singa kan??
aku bukan la singa kan?
betul kan?
kan? kan? kan?
iyaaaaaaa.. tak tipu..
memang tak sama langsung aku dengan singa...
tak caya??? ha... tengok bawah ni



ha.... sama ke?? tak kan?? lagik cute aku.. kan?kan?kan? hahahahaha

1 comment:

klik iklan ni tak kena bayar pun