Sunday, December 5, 2010

sorang bulan 4, sorang bulan 5, sorang bulan 6 ... aku ??? tak datang bulan lagik ?? haih~ =(






hurm...
mesti korang macam dapat tangkap..
tapi mesi macam kompiuskan dengan tajuk entri kali ni..
huhuhu.aku sebenarnya..
masa mula-mula dapat tahu pasal berita ni..
aku pun terkedu..
tapi aku cover jerk...
bahkan bukan setakat cover..
aku lak yang sound tunang osmet aku
" eh, ayiep..nape? terkejut ke?? "
wakakakak walhal..
aku yg terkejut gabak..
huhuhu..

tak tahulah macam mana nak bagi tahu ..
hurm..
k,lah..
ini kisah pasal osmet-osmet aku cik lysa dengan cik mery..
serta kawan baik cik lysa...
iaitu cik fyda...

semalam..
masa tengah duk lepak kat hall umah, ntah macam mana le..
aku pun ley lupa apa punca perkara ini berbangkit...
tengah duk borak..
duk kusyuk tgk tv..
si lysa berkata " mery kawen bulan 5 "
aku pun macam..
erk..!~
pastu aku dengar tunang lysa kata..
"eh kejap jerk diorang bertunang? "
aku lak ley tolong jawab dengan muka yang plastik..
" nape yiep? terkejut ke?? ekekekeke"
ayiep kata.. " taklah.. tapi macam kejap lak rasa..."
aku tolong lak jawab sambil berseloroh...
" hahahaha, kejap ea? sampai tak sempat rasa pahitnya bertunang.. wakakakaka"
kenapa aku kata macam tu?? yelah.. masa dapat tahu nak bertunang.. mesti dah happy kan? dah bahagia.. masa bertunang.. lagik la 2 kali ganda bahagia.. kalau kawen awal.. hah!~ lagik 3 kali ganda bahagia.. huhuhu... orang kata.. dalam bertunang.. banyak dugaan... so.. kalau kawen cepat-cepat.. makna... dugaan tu tak lah sempat nak bertandang,, ekekekeke...

eh sambung.. sambung.. pastu...
si lysa cakap.. "hah, fyda lak bulan 6.."

erk..!~

adeh aku terkedu lagik sekali..
nak covernye pasal.. aku buat-buat tanya..
" eh tak jadik dia nak wat awal? ari tu kata nak wat awalkan?"
si lysa lak jawab..
" eh..! mana ley awal... mana ley dia nak langkah bendul aku.. aku bulan 4 aku dah pesan jangan sesekali dia wat awal dari aku.."

erk..!~

terkedu lagik....
walau pun hakikat aku dah tahu..
huhuhu..
adess..
macam mana tu??
sorang bulan 4
sorang bulan 5
sorang bulan 6
yang aku plak..??




asal tak datang-datang lagi bulan aku..??? uuwaaaaaaa

2 comments:

HonEyBuNNy said...

sabar2...nti datang la bulan tu...hehehhe

hestyrezyuda said...

hahaahhaaha.... insyaAllah.. doa kan akk dik

klik iklan ni tak kena bayar pun