Monday, August 9, 2010

lately selalu kan aku post entri?
hehehehe...
kalau nak tahu.. kalau tgk entri aku asyik bertukar2 tu..makna jiwa aku pun tengah serabut la tu,ni skang..sebenarnya tengah mencari kegembiraan..tengah cari ketenangan..aku pun tak tahu la apa yg aku cari sebenarnya...yg aku tahu..aku selalu berdoa pada Allah untuk ketenangan dan kelapangan hati kedua ibu bapa aku dan aku sekali... moga Allah perkenanlah doa hambaNya yg hina ni... huhuhu

aku menaip sambil ditemani lagu LEO SAYER - WHEN I NEED U.. ntah .... sikit tenang... biar pun lagu ni sebenarnya ada berkurun dah dalam list lagu.. but lately selalu buka,sebab somebody... tp somebody make me as somebody ke tak pun tak tahu.. wakakakaaka...

selalunya lagu ni akan berkumandang berulang-ulang sampai subuh.. dan kadang kala akan bersambung dalam kereta bahkan di pejabat juga,.. kahkahkah.. itu maknanya dah gillew...but ok la...bukan sebab pengirim lagu.. but muzik dia bisa buat kita tenang dan tak jemu... hurm..aku tak pernah nak share pasal kisah-kisah masa aku kanak-kanak kan?? huhuhu.. nanti ada masa aku share k... mana lah tahu, di takdir kan satu hari nanti aku tak de dah.. korang tetap ley igt aku.. pada yg di amanatkan pegang my password tu, nanti2 tolong la sapu2 sawang dalam ni k..then jgn lupa bagi ikan2 di kolam saya tu makan.. kekekeke

k lah nak tido dah.. walau tak ngantuk.. yeke??? rasa kalau letak jerk pala sure lelap.. macam la tak kenal diri sendiri kan... hahahaha... bye semua.. assalamualaikum... selamat malam

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun