Wednesday, August 18, 2010

15 ogos 2010 , 5 ramadhan 1431H

.
.
Allah selamat kan saya...
Allah selamat kan saya...
Allah selamatkan saya..
Allah selamat kan saya....

hhehehehe.. terima kasih dan berbanyak-banyak bersyukur ke hadrat Allah mengurniakan umur untuk aku terus melanjutkan perjalanan hidup bersama perancangan yang telah dibuat dengan izin-Nya..
eerrrgggghh.. gillew terharu.. Lillahi...
aku dapat msg wish besday almost 200..(penat gak mereply)
belum masuk yang kol.. yaAllah terima kasih sangat2 kawan2...
)amat2 terharu...
pada mak ayah wan dengan akk.. time kasih sebab sambut besday dengan open fasting yang agak menyelerakan (aku lebih suka.. spend time yg telah di beri sebenarnya..)

walau aku balik sabtu petang, then isnin malam aku pulang ke gagang..tp ntah rasa macam.. lamaaaa sangat.. panjang sangat masa bersama.. memang happy... huhuhuhu.. aku perasan, masa nak balik tu, aku perasan.. cium mak dengan ayah.. tapi diorang macam tak yah le balik.. ekekekeke.. but i need to go... coz, bila kita jarang balik.. bila kita berdikari,, itu yang buat kita belajar menghargai orang-orang yang menyayangi kita tanpa batas... =)

time kasih pada along belanja buka posa kat TASIK IDAMAN... sangat lazat.. dan tak terlarat nak menghabiskn.. uhuhuhu..tahniah sebab kak long dapat juga transfer ke kl balik...

pada cik ina.. time kasih beg besar tu.. nanti saya carik macth dia k... i will use that bag... cantik sangat.. dan mahal sangat... tak ter4mampu plak saya nak balas balik nanti... uwaaaaaaa :((

ok ni pic yg di edit adik-adik saya untuk saya berserta wishes mereka.. check it out..

(Happy Bday sis...have a blast on ur Bday..we do alwiz love u..thanx for all the advices n support along the relationship as sisters...Cepat2 lah dpt jodoh yg baik2 sebab tak sbr nk tgok Kak Mim naik pelamin....semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yg berpanjangan...tak lupa semoga MURAH rezeki n jgn lupe eh duit raya owg tahun nie..hehehehe....)

terima kasih syiera dan yang lain-lain kerana mendoakan saya di hari bermakna ini...


ini dari ten @ atika deq lang...

time kasih banyak-banyak...

ketupat nasi anyaman daun kelapa
ketupat pulut anyaman daun palas
terima kasih pada ten dan semua
kebahagian dan senyuman korang bagi, kak mim tak terbalas




2 comments:

Lin said...

happy birthday


sila masuk contest shawl tue yek

Anonymous said...

TERIMA KASIH :p

klik iklan ni tak kena bayar pun