Tuesday, January 5, 2010

5 januari 2010

kesibukan yang makin memuncak.. adoi penat lak aku rasa badan aku ni.. tak tahu nak kata macam mana... otak pun naik buntu kadang2.. untuk 2010 aku cabar diri aku untuk masuk keje sebelum kul 7.30... mana tak nye. selama ni g keje sebelum 8.30 aku bangun kul 7 hari2... adoi.. terasa tak sedap plak dah... so skang aku cuba bangun awal... 7.30 kena masuk keje.. selalu aku dah bangun dah kul 5.50 atau pukul 6 pagi.. alhamdulillah... minta2 bererusan dalan 3,4 bulan.

minggu deoan abang aku nikah.. dapat juga ayah aku menantu.. ujung bulan lak akk aku nikah.. buat sekali dgn menyambut menantu.. hurm.. mana aku tak penat nye.. huhu... selalu aku terpikir.. aku ni kawen ke tak eak??? nak percaya laki.. tak tahu lah boleh ke tak.. wat takat ni, belum ada yang mampu menjaga aku.. tak pelah.. abaikan pasal aku.. sebab aku mmg malas nak pk...

minggu ni dah start kelas.. aku ambik 3 subjek.. minta2 aku ley dapat buat yang terbaik dari sem yang lepas.. amin,, aku nak jadik orang yang berjaya.... moga tuhan merahmati aku dan keluarga ku... amin....

1 comment:

~caHaYa MaTaKu~ said...

insyaALLAH kak ade la tuh..just relaks...
doakan ko semoga bahagia selalu..

klik iklan ni tak kena bayar pun