Tuesday, August 18, 2009

<_<

hurm badan aku sakit2 lagik...
tak larat dah rasa..
dah terpikir nak pg ospital..
tapi doktor tahu ke hal aku nih??
macam tak je rasanya..

hurm tak pe lah.. tanggung la dulu..
cuba ubat sendiri bkn tak ley kan..
cuba.. cuba.. aku keturunan fatimah juga..

hurm.. apa salah aku eak??
sebab aku terasa rindu kat dia sangat..
aku harap dia pun sama..
tapi aku doa dia tak rindu aku..
sebab aku tak nak dia sakit...
aku nak dia happy..
biar aku je tanggung derita kami

2 comments:

~0~ said...

jangan tangguh2 better gi check cepat..
jgn skit2

hestyrezyuda said...

time kasih zaidi insyaAllah hest akan pegi.. tapi hest akan tgk dulu kondisi dalam 2,3 hr lagik..
ingat zaidi dah tak nak jengah blog hest... >,<

klik iklan ni tak kena bayar pun