Wednesday, March 4, 2009

3 kisah berlainan tapi berkaitan susur galur

hmm aku kenal dia, kejap je tak lama...
tapi impak dia dalam hidup aku amat lah besar..
tanpa dia sedari, dia sebenarnya banyak ubahkan pendirian
dan cara aku berfikir mengenai lelaki, kehidupan, dan ego
hmm thanks banyak2 izz.. memang kita tak sehaluan dalam
mengeluarkan pendapat.. tapi mim akan ambil apa input penting
yang banyak kita cuba perbahaskan. mungkin dia tak sedar..
dan aku ak sedar yang kami hanya boleh jadi kawan baik
tapi bukan kawan yang terlebih baik..

adesss second story nih, hanya aku ley cakap
HATI BERBUNGA MEKAR, TAPI HARUMNYA BELUM LAGI SEMERBAK
KULIT MENCECAH SEJUKNYA AIR TAPI BELUM TERASA KEDINGINAN
MENTARI DEKAT DIPIPI TAPI BELUM HANGAT MEMBAHANG HABANYA
BULAN JATUH KE SISI TAPI MASIH JAUH TANGAN UNTUK MENGGAPAI
(sape terpijak duri dia yang berdarah )

yang ketiga nih
aku rasa apa alamat aku istikharah tu dah mula menjadi kenyataan
aku dah mula mematahkan jarum.. satu per satu..(klik sini)
maaf kan aku pada sape yang terasa

3 comments:

sometime sometime sometimes said...

sumpah aku ckp..aku pening membacanya.... huh~ tolong xplaint skit ble?

apisz said...

adoi..sakit kepala aku....ko ada masalah dengan laki ke?

rose emely said...

aku paham..aku paham..aku paham!!!
etoi oi!!! apersal ko leh tak paham? sedangkan ko budak sastera jugak???
kisah dia sebenarnya cenggini...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
korang buat2 paham jew laa ngan luahan rasa minah ni. kui kui kui

klik iklan ni tak kena bayar pun