Thursday, February 12, 2009

kisah hari tu

kenapa tah.. aku terima banyak sangat lak sms ari tu lepas balik kije
diorang nih, letih tul aku rasanya..
aku tutup pintu keta sambil hp kat tangan aku
aku tgk .. amboih, ada 5 sms.. drive kejap sms masuk berduyun..
kaki aku laju langkah kearah lif, menekan butang lif sambil mata aku
tak lepas2 membaca dan terus mereply sms yang ada tu..
eh dah balas 2 masuk lagik lak. wakakak..
aku terus je membalas, pintu lif terbuka
aku dengan fasihnye berjalan menuju kearah
rumah aku tanpa aku lepas dari tgk hp.. ( dah hafal dah.. ari2 lalu)
sampai depan rumah aku.. aku tgk kat gate tu tak de dah sampah..
hmm, sory geng, aku tak sempat nak tolong buang kan..
eh, kasut mana lak nih, dah pindah masuk dalam kew?
haih diorang nih.. rajin sungguh,,,
aku terus amek kunci mangga..
hmm
ish.. asal tak ley nih..
aku cuba lagik.. eh tak ley laaaa
adoi aku dah cuak dah.. asal lak nih...
aku cuba lagik.. adesss.. tak leeeeyyy waaaadiorang tuakar mangga ke?? dalam kekalutan tu aku terpandang kearah atas pintu umah tu A-T3-U24 ???!!! uik..salah rumah lak patut lah tak ley buka pintunya.. nasib tuan umah tak kuar bawa penyapu sebenarnya umah aku tingkat 4 aku salah tekan lif la tadi..sibuk sangat dgn hp.. padan muka aku adoooiii..wakakakaka




7 comments:

miss.4kul4h said...

ishk.. ish.. parah.. parah...
not nice laa dis gurl...

hahahahaahahaha

sometime sometime sometimes said...

wakakak....
ko ni aku tau la dah hafal jalan ke rmah...tpi pade2 la oi... wakaka.... bile mau melepak same lgi ni? arini 1 ari suntuk aku dirumah.... hahah

rose emely said...

oit sengal...umah tingkat 3 tu umah gegurl gak kan? ko ni kalo nak salah umah pun...pi laa tersalah masuk kat umah boboy. baru cepat kawen...! ko nak kawen cepat kan? kan? kan?

ni lagi satu...ngah kemaruk guna animated emoticon eh? penuh smua dlm nih...ajor laa aku plak..
ngeh ngeh ngeh...

- - - - -- - APISZ- - - - - - said...

ramai peminat ko..wakakkaka

BudAk hijAu said...

hahahaha..penangan sms!!

hestyrezyuda said...

waaa..jangan gelak kan aku weh.. tak baik korang...mummmmmyyyyyyyy :'(

realplayer said...

adoi ai..
kak mim wat lawk...
ni setting jiwa kacau ni...

klik iklan ni tak kena bayar pun