Wednesday, December 24, 2008

bos kesayangan ku...

hmm . besday kad yang aku edit dalam masa 10 minit tanpa draft yang menarik dan terpikir bentuk apa.. kiranya 'bidan terjun' lah ni...huhuhu..ok tak ni?? huhuhu

ni kad untuk cik ina. aku tahu dia terkejut dan terharu sangat. sebab sebenarnya kami satu desk sebelum ni memang dah macam kurang mesra dah. cik ina budget, kami tak ingat besday dia.. sebenarnya igt tapi tak wish dan sambut dalam pada masa yang sama, sebab tu dia terasa hati kot.. pastu aku tengok dia happy sangat dan aku rasa kegembiraan yang dia kata hilang pada aku hari tu macam dah dapat sedikit demi sedikit..

aku doa kan cik ina tetap menjadi seorang insan yang kuat dalam mengharungi segala cabaran dan masalah kehidupan. aku tahu dia seorang yang sangat optimis pada situasi sekeliling yang pada aku, aku sendiri tak ley nak pikie se positif dia.
aku rasa aku kalau jadi officer nanti kompem aku tak jadi sebaik dia.. sebab dlam diri aku aku rasa banyak kekurangan sebagai leader.. but.. she is my idol... sebab dia seorang yang sistematik, praktikal dan sedikit protokol dalam bab2 rasmi.

dia adalah bos yang aku rasa susah nak dapat la kat tempat lain.. sebab dia manja kan anak buah dia tapi still menerapkan sifat patuh pada arahan dan kerja sama.. huhuh..

CIK INA, WALAU SAYA TAK PERNAH CAKAP SAYA SAYANG CIK INA.. KETAHUI LAH.. CIK INA ADALAH BOS SERTA KAKAK YANG BAIK BUAT SAYA.. DAN SAYA MEMANG SAYANG SANGAT PADA CIK INA.. MMMUUUAAAHHHH...........

1 comment:

darah.mayat said...

ala..orang xde boss lak...ermmm..:(

klik iklan ni tak kena bayar pun