Tuesday, May 27, 2008

semalam...

semalam aku tak tahu apa perasaan aku. aku macam happy ada sedey ada
tapi aku tak tahu kenapa. tapi bukan sebab hormon k... aku dah normal. baru lepas mamnu' ehehehe.aku happy maybe sebab aku banyak borak dengan adik2 aku semalam, dan sedey maybe pasal pakwe aku tak reply2 mesej aku kot.huahuahuahua... agaknya laa..ehe.
semalam juga hari yang menyeronok kan sebab aku punya berat badan dah turun 2KG tau..huhuhu. jangan memain. aku pun tak sedar aku sendiri dah jarang makan dah..doakan aku kurus lagi yer...hikhikhik.. cayang kat korang...

2 comments:

sourplum said...

everyone deserves to be happy..
even dunia smkin sukar di diami & manusia smkin mementingkan diri harap2 kte trus berkawan..

hestyrezyuda said...

amin.. harap2 tak de siapa yang cemburu dengan persahabatan kita... bahkan mereka nak bersama kita

klik iklan ni tak kena bayar pun