Wednesday, May 21, 2008

aaargghhhh cuti... bestnya..





masa cuti hari wesak hari tu, harian aku penuh dengan aktiviti. hari sabtu aku g main bola tampar.. tapi tak sempat ambik gambar le..(tak sempat juga dating dengan pakwe aku yang turun kl...salah dia jugalah dia tak cakap nak turun kl awal2) abis balik tu, aku g repair keta kat adik sepupu aku kat kuchai. dia memang power betul kan keta buatan malaysia ni..banyak lah benda yang dia bincangkan dengan aku untuk memanthapkan kereta aku tu.. nak tambah spring la, sport rim lah, itu lah ini lah.. aku cadang kat dia aku nak order sticker nama blog aku ni,dia kata ok.. so korang tunggu jelah ya.hehehehe.pastu besoknya aku g shah alam dengan house mate aku g tgk ikan kat wetworld.g muzium g makan sup ani utara.. pergh.. best tau.balik jer petang tu, malam tu aku g karaoke dengan bos aku, pastu aku g bantai main bowwling plak dengan bos aku sampai kul 1 pagi..heheheh. gabra gak aku nak balik sorang2 ta[i nak buat macam mana kan...dan esoknya.. memang aku melepak penat.. tak larat beb menggigil lutut penat tau.. ni aku lampirkan sket2 lah aktiviti aku minggu lepas..

3 comments:

sourplum said...

cuti wesak..

jumaat
sy smpai pj

sabtu
maen ice skating kt sunway piramid

ahad
tmn kwn maen boling kt ou

isnin
pegi uitm shah alam

selasa
kje blk

hestyrezyuda said...

waaaaaaaaa datang sini tak bagi tahu akk.. sampai hati.. benci..benci..benci... waaaaaaaaa

sourplum said...

haha.
laen kali la kak hesty

klik iklan ni tak kena bayar pun