Monday, March 17, 2014

Siapa dalam mimpi tu semalam?

Ok..ok..aku tahu mimpi tu mainan tidokan.tapi tak salah kot aku nak fefelling nak melayan? Hehehehehhe....

Tak de le, semalam aku mimpi aku macam dah bersuami. Dan suami aku tu plak, orang yang tak berapa sweet tapi sangat caring dan bertanggungjawab. Dalam mimpi tu aku rasa dia tua dari aku macam 5-6 tahun macam tu..lebih kurang umur macam nak masuk 40an laaa. Yang pasti dia tak sweet tapai sangat mengambil berat apasal aku. Best..best.. tapi macam ada pelik sikit aku ada mimpi ular sawpa. Ular tu nak kat aku, tapi aku tolak dia pakai kayu keluar tingkap. Eh...pastu ular tumasuk ikut pintu mana ntah..pandang aku sayu je.. sape ntah hamba Allah suruh aku pegang ular tu. Aku cakap aku bukan tak suka ular tapi aku mema geli binatang yang menjalar. Huhuhu

Tapi dalam mimpi tu aku terasa yang. Ular tu bukan jin..tapi semangat orang. Ntah la.. nak ikutkan aku takde plak tolak cinta orang.. aku yang kena dump adalah.. haaahahahahaha.

Ok dah stop. Sampai sini saja cerita merapu aku..kikikiki bye semua........ tatatititutu..

2 comments:

sham said...

adekah akan bertemu jodoh?? amin~ mimpi ular tu. :)

hestyrezyuda said...

HAKHAKHAK.. kalau betul mohon dipercepatkan... kikiki...

klik iklan ni tak kena bayar pun