Wednesday, November 6, 2013

Beguk?

Ntah betul ke idak. Aku pun tak tahu.pegi je klinik ni... Sama ada beguk atau bengkak gusi pasal gigi bongsu. Tapi kalau gigi bongsu slalunya tak la lama.. Ni pipi dah macam belon dah.. Dah la pipi memang semula jadi tembam.. Di tambah plak tembam tambahan yang bukan botox.. Maka lebih la kemontokannya..

Biasa kat klinik kalau tak de para baby.. Memang tak sahkan? Tengok baby yang banyak ni.. Rasa macam.. Nak kata.. "Bahagialah kau anak.. Jaga dirimu..jaga ibubapamu..jaga agamamu..jangan kau lakukan kelalaian dan dosa seperti aku..jangan kau jerumus dosa yang susah untuk kau basuh walau dengan kapur barus.. " Tapi tu semua dalam hati lah. Memang slalu aku cakap dengan diorang.. Tapi dalam hati.aku tahu diorang ada talipati kuat dengan aku mesti diorang dengar. Hihihihi.

Jeles je tengok semua orang ada zuriat... Tapi kalau aku ada.. Ada zuriat dan penyumbang zuriat.. adakah aku benar2 bahagia dan dapat menambah pahala? Allah saja yang tahu. Sebab tu aku perlu redha dengan ketentuan ni..

:)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun