Tuesday, October 23, 2012

CELOTEH..CELOTEH..CELOTEH....

assalamualaikum....

haaaai........ 

apa khabar semua.. maaf eak masih menyepikan diri plak lepas-lepas abes exam... hehehehehe... bukannya apa.. abes exam hari khamis.. hari jumaat settledown kan tesis tempah buku bagai... sabtu pegi lepak lentang dengan housemate... first time ok... selama 6tahun... orang berganti orang lah rakan serumah tu... ni lah pertama kali semua sekali pergi berkelah bersama.. erk.. 3 orang jerk pun.... hehehehehehe.. tapi memang seronok sebab yang ada semua yang sporting dan sangat ada semangat kekawanan.. seawal jam 5 pagi dah bangun masak nasi goreng.. masak nugget, hotdog, masak air, kemas barang bagai.. jam7pagi kami mula gerak ke lentang, sempah.. jam 8.30 kami sampai kesana. seawal jam tu.. kereta kami je yang turun kat bawah tu.. ya Allah nyaman sangat.. sangat tenang.. dan sangat best....bayangkan tak de orang.. yang ada pun kat atas tu 3-4 biji kereta.. penyokong red warrior nak ke shah alam. antara bertiga tu. aku lah berendam paling lama.. hehehehe.. sampai jam 3 petang baru lah kitorang bersiap berangkat ke KL balik.. singgah the mines makan sushi king.. sedap..sedap..sedap... sebab yang lagi 2 orang tu memang kaki sushi.. so, aku yang so,so ni di perkenalkan pelbagai menu sushi baru... heheheh.. seronok.. sampai rumah nak dekat maghrib.. melepak badan.. siyes penat.. lepas solat maghrib... aku dah tertido sampai jam 3 pagi, terjaga solat isha' sambung balik tido sampai esok paginya... dan terlajak subuh... errrrr..

yang jadi masalahnya skang ni.. mulai hari ahad tu lah.... bangun dahlah tengah hari... sepanjang setangah hari yang lebih tu.. housemate aku perkenalkan CD korea.. aduih... selama ni aku avoid giller sebab aku tak nak la terpengaruh macam diorang.. yang ley jadi sawan dengan movie korea ni... tapi dek kerana.. semua cd dalam rumah tu aku dah tengok, siap ada yang dah berulang tengok.. aku tadah lah jugak tengok cerita korea tu... dah bape kali dia nak suruh aku tengok.. aku tolak.. so kali ni.. aku terpaksa terima. dah layan satu.... makna kena habeskan laaaah... adoiyai... dia bagi cd Boys Over Flower... adess... tapi aku ni saje keraskan hati.. makna tengok tu.. tak lah nak menghayati bagai.. kalau idak aku rasa pegi keje pun kalau boleh nak hangkut cd2 tu nak abeskan... dan kompem2 aku tido dengan mata membengkak sebab menangis macam 2 orang lagik tu... adesss..... 

tapi... kerana cerita tu... aku terasa macam nak bercinta balik plak.. tapi aku tak nak lelaki macam jun-pyo.. walau jun-pyo romantik.. sanggup buat apa saja.. tapi aku lagi suka cara ji-hoo.. cool.. dan sentiasa ada disisi saat memerlukan.. dan sangat menenangkan jiwa.. damn! .. orang kata.. selalunya apa yang kita nak ni yang kita tak dapat kan?? huhuhuhu... tapi harap2 la ada ciri2 yang macam tu... sekurang2nya aku masih rasa kuat dan lega ketika berdepan dengan masalah sebesar mana pun.. dan aku menjadi kuat walau diduga macam mana pun... huhuhuuhuhu.... dah..dah.. aku nak sambung buat kerja... babai....


2 comments:

Ultra Gebu said...

tu belumlagi tengok Secret Garden. Mau kau sanggup tahannak gi bilik air nanti. bahaahaha


oh. aku dah tukar blog. so, http://ultragebu.wordpress.com adalah blog aku ye. babaaaiiii makcikkkk

hestyrezyuda said...

oit makcik.. hahahahaa

klik iklan ni tak kena bayar pun