Wednesday, July 18, 2012

hampir sebulan dah???? O-M-K-... !!!!!!



belum sebulan.. hampir jerk... ekekeke.. tapi kiranya agak lama juga kan aku tak mnegupdate blog.. ya Allah rindu.. selalu je bukak.. bila nak update madang la jadik lupa. aduih... try bukak kat BB konon nak update dari situ tak boleh le plak.. itu tak de lah ini tak de lah... tmpo kang.. kata samat phone.. sabau jerk aku... aku masih lagik mode BUSY ......................






memang kebizian.. macam si garfiled tu la.. dengan program la.. dengan kelas.. dengan rpojek paper.. semua-semua la.. aduih hai.. loteh makcik.. ponek sangat la kan.. tapi apo nak di kato.. jalan idup sey cengini.. tak lama.. tinggal satu sem je lagi lepas ni.. insyaAllah lepas tu segala2nya habes.. ya Allah aman dan makmur.. mesti rindu plak saat nak kebizian.. ekekeke.. tapi mudah-mudahan.. sem ni semuanya lulus... 


korang pun .. jangan la kecik ati eak.. sebab masuk-masuk sini asyik duk view-view entry lama.. maaf sangat-sangat2.. ouh ya... aku nak update sikit 1 perkara..

aku skang dalam program pengurusan berat badan.. actually... sebelum ni pun aku dah berdiet.. tiba-tiba dapat jemputan untuk menjadi salah sorang dari protege program ni... pucuk di cita ulam mendatang.. aku akan di pantau mereka-mereka yang pakar dalam tempoh 6 bulan untuk januari tahun depan.. doakan aku berjaya k.. dan kuat semangat.. 

kat sini aku kegatalan nak upload gambar tahun lepas aku jap eaaaak...


tadaaaaaaaaaaaaaa





ok.. ini picca aku dalam tahun lepas laaa... paling atest yang tengah tu.. bulan 12 tahun lepas.. masa ni berat aku dalam 83-85 kg.. gitu lah... lepas aku amalkan diet sendiri turun lah dalam hampir 10 kg selama 6 bulan.. itu pun kengkadang turun naik.. tak baik kadang-kadang 100, 200 gm.. gitu lah...  dan kat mabawah ni... selepas 6 bulan... 




sorry lah.. memang tak de gambar full.. ini mana yang terambik jerk.. ehehehehe.. jadi doakan aku dapat capai target aku untuk program ni.. dan dah berjaya nanti.. aki akan kongsikan segala tips pemakanan.. baik mengikut program.. atau cara amalan aku ok.. 

wish me luck fwen... mmmmuuuuuuuuuaaaahhhhhh....!!!!!!!!!



No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun