Monday, October 10, 2011

cinta berlandaskan SEKS

OPPPSSS....! 18sx??? no.no..no...no... aku lagi suka apa aku nak kata kan ini.. dibaca oleh golongan bawahan.. terutama adik-adik yang baru  nak meningkat remaja.. yang umo 11 tahun keatas.. kenapa??? sebab diorang ni suci... tak tahu apa-apa.. tak paham tipu daya realiti dunia yang sungguh hina sebenarnya.. ya.. jujur.. aku rasa agak terkilan... bila dulu ketika aku nak remaja.. kakak-kakak. atau abang-abang yang aku kenal.. atau orang yang lebih tua daripada aku... tak cerita benda-benda macam ni.. tak cerita naifnye manusia yang baru nak kenal dunia.. ditipu hidup-hidup.. cis memang cilaka..!!


aku tepanggil untuk  berkongsi pendapat aku mengenai benda ini... sebab.. dah banyak kali aku cuba... tapi aku gagal dapatkan apa yang aku nak... ok.. cerita ini cetusannya begini................. :

satu hari tu aku tengah berYM .. ok aku tahu ada sesetengah orang berpendapat orang-orang yang  berYM adalah penipu.. aku tak kata begitu.. sebab aku banyak kawan-kawan yang sangat baik dan menghiburkan yang aku kenali dari dunia YM.. so, the story begin like this...tiba-tiba.. ada seorang lelaki telah menghantar bualan peribadi pada aku.. actually id dia memang ada dalam list.. tapi amat jaranglah aku untuk menegur.. eh jarang tu maksudnya.. pernah tapi tidak terlalu kerapkan? tapi yang ini.. mungkin sekali then tak de dah...ok.. so, berbual seperti biasa.. perkenalkan diri.. asal usul pekerjaan dan sebagainya.. so aku kata.. aku nak tengok webcam dia..sebab aku perasan dia ada on...then dia minta aku on webcam aku juga.. so aku on saje..memandangkan malam tu aku amat sopan memakai baju tshirt lengkap untuk tidur,.. huhu... so, kami ber c2c, atau ber cam to cam .. terpapar saje wajah aku di skrin tu.. dia pun bertanya adakah aku berisi orangnya..aku hanya menjawab.. gemuk..!dia kata muka aku sweet..and he said let's we be a couple.. aku kerut dahi dah..sebab pantang aku, orang tak kenal tetiba nak ajak kapel..dia cakap dia dah lama putus cinta.. and now 27 years old..dan dah pikir masa untuk berkahwin..jadi dia malas nak berkawan lama-lama.. dan mulalah dia bertanya sebenarnya ukuran badan aku berapa.. dan dengan selumber badak berendam aku jawab pinggang aku 40. dan dia bertanya... breast??? aku mula la bengang.. breast??? kena  bagi tahu ke?? apasal lak nak kena bagi tahu...dan dia mula bercerita tanpa di pinta.. kisah dia dengan awek dia dulu.. awek dia breast kecil.. awek dia nak breast besar.. jadi hari-hari dia tolong ramaskan untuk tumbesaran payudara awek dia.. then aku tanya dia... macam tu pun boleh ke? dan dia menjawab dengan bangganya... tapi saya tak pernah pecahkan dara dia.. dara perempuan sungguh suci... tapi saya selalu saje mandi dengan dia.. bogel bersama..dan saya suka lick duff dia... .. apa?? aku dah pening.. aku tanya.. awak sayang dia jujur ke? dia kata ya.. jujur... ikhlas ke? ya.. ikhlas... tapi kenapawak buat macam tu pada awek awak? sebab kami saling sayang menyayangi.... gosh..!

ok serius babe... gua sakit kepala...bukan sakit kepala pasal apa... sakit pala memikirkan hal ni... aku tak paham.. apa makna cinta suci di mata seorang lelaki? jujur.. benda ni masih aku cari... aku juga pernah lalui saat bercinta... hakikat.. permulaan kami memang berlandaskan keikhlasan... sangat ikhlas... tapi akhir kami tetap akan menceritakan benda-benda yang tak sepatutnya... 

aku keliru... kenapa mesti ada eak? kenapa mesti ada benda macam ni... maksud aku... make love... what eva cara lah... before wedding? aku tahu... 95-90 % loving couple diluar sana.. macam ni kan? tipu kalau kata tidak.. tipu.. sangat tipu... even u just said u just kissing at her/him forehear or cheeks..when u kiss your lover as a sign thanks..carring..loving.. or etc.. itu sebenarnya tetap salah kan?.. 

ah.. mesti ada yang cakap.. HEST.. MACAM BAGUS.. MACAM SUCI NAK CERITA PASAL HAL NI.. terpulang... tapi selagi kita tak sedar tipu daya dunia... selagi kita tak  menginsafi kejahilan apa yang telah kita lakukan.. selagi  kita tak sedar atas titik kesalahan yang telah kita mulakan... kita tak kan dapat jawapan... atas semua dosa yang pernah kita lakukan.. dan kita tak kan dapat membantu generasi selepas kita dalam akidah dan sosial...

buat para lelaki diluar sana... anda adalah pemimpin kami wanita lemah... kepada anda kami berharap.. kepada anda kami bergantung... kelemahan kami.. bukan peluang keji untuk kalian... kelemahan kami.. pupuk lah dengan kelebihan kalian.. agar kita sama-sama melengkapi... kalian adalah segalanya kepada kami..tanpa lelaki.. tidak lengkaplah masjid yang mahu dibina... kerana IMAMnya adalah kalian....

buat para wanita yang ada...ketahuilah... telah berfirman Allah.. bahawasanya..wanita itu adalah ANAK PANAH kepada syaitan... setiap gerak langkah kita.. setiap keputusan kita.. akan mempermudahkan syaitan untuk menghasut dan menjatuhkan golongan lelaki.. marilah kita sama-sama menguatkan diri.. agar syaitan-syaitan.. tidak berjaya mempergunakan kita.. untuk mengheret para imam kelembah neraka...

buat adik-adik perempuan yang membaca... dengarlah sayang... tiada siapa yang dapat mempergunakan kita.. melainkan kita sendiri yang menyerah diri...kuatkanlah diri sayang... janji-janji lelaki yang ingin mendekati kamu.. lemparkanlah ia jaaaaauh... gantungkan potret ibu ayah mu.. sentiasa di benak mindamu.. kerana silap langkah yang kita ambil.. semuanya akan ditanggug ibu bapa kita dosa kita itu....

buat adik-adik lelaki yang membaca.... sayang... bimbinglah para gadis.. jangan sesekali kamu memujuk mereka melakukan perkara yang tidak sepatutnya sayang.. ingatlah... mulianya kamu di sisi Allah sekiranya menjadi pembimbing yang baik pada para wanita... terutama pada insan yang kamu sayangi ....

buat diri aku... moga aku menemui orang yang benar ikhlas dalam memberi cinta.. dan dapat membimbingku ke jalan Illahi... amin... 



5 comments:

3LiN4 said...

Insyaallah.... tq kak atas peringatan & nasihat tu.... moga kita semua dirahmati oleh Allah SWT... Amin...

Piah the Becok said...

ohoiiiii.. aku pun penah kena gitu gak. kemahen rajen dia tanya saiz breast aku. kejadah apa? siap dah serumah sebilik walaupun tak buat seks. what????????? gilo po?

hestyrezyuda said...

elina : amin.. sama-sama kita mendoakan dik ^_^

hestyrezyuda said...

piah the becoks... ye la nyah.. tak caya langsung aku.. kalau dah sampai lick duff tak buat seks... pigiraaa.. igt aku budak umo 17 ke nak awta macam tu

adi said...

hahaha...ada juga ya orang yg camtu hest? siap ble men cakap selamba camtu jak...dia ingat org perempuan barang mainan dia kot...

klik iklan ni tak kena bayar pun