Monday, September 19, 2011

WELCOME TO NEW WORLD..!

hari pertama ke pejabat baru.. not bad.. suasana ok.. officer ok... tempat ok... kerja..belum tahu lagi sebab diorang tak serah tugas... semua ok... cuma aku masih nak ambil waktu sikit sebab tempat lama suasana dia terang benderang sikit tempat baru ni macam sikit malap... ke aku kena bawak lampu??? miaaahahaha.. tapi tak mustahil nanti tetiba aku bawak lampu study... hua..hua..hua... 

aku masih menguruskan hal-hal berkaitan... nak mohon cuti periksa segala.. huih...! rasa banyak kot benda aku kena handle.. dan arrange balik... manusia keliling??? tak kan paham.. yang diorang tahu yang diorang pk.. dan dah set kat kepala benak diorang.. aku manusia yang free... tak de komitmen dan tak de agenda hidup... aku kena luang masa 100% untuk kawan-kawan macam bangang kan? marah? sikit la.. pening dengan manusia yang pikir mereka sahaja bz dan sibuk... orang saja perlu memenuhi kehendak hati dia... huh..! bodoh betul!

k guys.. dari entri ni bertukar wajah... baik aku pergi jauh-jauh dulu.. hahahahahaha... hanya ini update terkini .. ^_^ pape.. jumpa lagi.. akan di update.. short and  sharp... lalalalalala~

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun