Wednesday, August 10, 2011

rindu.. nak curahkan perasaan ~ sticky post ~

( ini post sticky, sila scroll bawah untuk new post..saje je letak ni jadik stick post..
nak bg th aku rindu pada semua readers :"> )

huhuhu.. lately nampak blog macam tak berupdatekan? hakikat bukan tak berupdate... tapi mood tu... ntah... mana plak dia melayang... banyak benda nakk membebel dalam ni.. tapi macam hilang je.. parah dan payah tu kan? hukhukhuk....

aku tak sabar nak tukar department.. aku tak sabar nak menjadi orang baru.. aku tak sabar nak belajar benda baru.. aku tak sabar nak periksa... aku tak sabar nak habeskan studi aku.. pasni kalau ada rezki aku nak sambung degree plak... jeles tengok adik-adik yang dah menuju ke arah PHD.. umur lagik muda dari aku dah nak amek PHD.. jadi aku pun kena berusaha... memang letih.. tapi seronok...

doakan aku. doakan aku teman.. baik yang mengenali atau yang sekadar datang menjengah. doakan aku supaya di berkati Allah.. dan dipermudahkan dalam apa jua urusan dan pembelajaran... serta di permudahkan jalan jodoh yang masih lagi tiada bayang...

aku harap.. setiap amin yang kalian beri pada aku... Allah aka memberi 10 kali ganjaran amin untuk kalian jua... insyaAllah.... 

rindu nak tengok trafik.. terjahan kawan-kawan dari california florida, taipie, omsk dan moscow.. rindu kalian walau aku tak pernah kenal kalian siapa... terima kasih sudi jengah aku disini... perasaan yang terperangkap dalam butir kata.... :)



No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun