Thursday, July 28, 2011

TOLOOONGG NAK MUNTAH IJAU..!

erk.. malu laaa sebenarnyaaa... kalau boleh memang tak nak tengok kalau boleh.. .. tak nak baca...   kalau terbaca... memang muntah hijaaauuu daaaaaaaaaaahhh... ..

kahkahkahkah jangan la pening .. ..ni kisah pasal entri-entri hest yang lama-lama.. pergh aku pun tak tahu macam mana aku boleh menulis macam tu punya sengal dulu... hahahahahaha .

duduk-duduk.. baca balik entri yang lama-lama tu... ya Allah.. memang aku rasa macam malu nak mampus.....tapi itu kebodohan lalukan.. ada yang happy ada yang aku rasa macam meluat jerk...  itulah functionnya diari kan...? kita akan teringat dan akan mengimbau balik apa yang terjadi dulu-dulu... huhuhu..

pada kawan-kawan.. terutama yang baru jerkla membaca coretan aku ni.. tak payah lah godeyh-godeyh sangat entri lama.. tu semua hanya aku yang tak de pendirian.. k.. k..? ingat.. jangan baca sangat tau... kalau baca jugaaaaaaaa .. merajuuuuuuuuuukk..

 adios amigos sayonara ... sayang u alls sangat-sangat... meh sini kiss dia laju-laju..



2 comments:

Acap Baik said...

heheh muntah ijau ke? kalo acap lak kdg2 sengih sorang je :P klaka pun ade :) mnarik kn prasaan tu :P

hestyrezyuda said...

hehehehe yelah dik.. memang ada benda yang akan buat akk ketawa sorang.. tp bila tgk jiwang2 karat tu.. rasa macam nak sepak diri sendiri.. hahahaha

klik iklan ni tak kena bayar pun