Wednesday, March 9, 2011

kamu bagaimana???

(terasa nak wat header gambar ni.. tapi...kang tak kena tema plak.. huhhu.. cool kan gambar nih?)

ok gambar di atas hanya saje-saje jerk aku masuk kan.. tak de kaitan... cuma nak releasekan tension ... kepala aku pening.. apa salah aku? apa kurangnye aku? ntah aku tak paham....

kadang-kadang orang kata..

" ....kau lebih mengenali diri kau sendiri...orang lain tak kan faham akan diri kau.. melainkan kau sendiri..."

korang setuju??? aku pun agak setuju juga.. kita jerk tahu mana kekuatan kita kan?? kita jerk tahu, kenapa kita laku kan itu.. kita jerk tahu betapa sakitnya diri kita menanggung apa jua jenis derita dan sakit...memang diri kita saja yang tahu... tapi...

korang pernah dengar pepatah yang ni pulak tak??

".... kita tak kan sedar setiap kekurangan dan kelebihan diri kita.. kita perlu tanya orang lain..kerana orang lain adalah cermin buat diri kita ..."

korang setuju??? ntah.. aku pun tak paham dah sekarang nih.. mana satu betul??? bagi aku penerangan yang dalam kekaburan ni... pllleeaassseeeee...


cerita sebenar 

♥    aku tengah sakit hati dengan 2 perkara yang pertama, dengan orang 
       yang tak bagi aku peluang untuk kenal dia.. dan yang ke dua.. 
       orang yang tak nak terima hakikat yang nyata....

♥    jujur jiwa aku tengah sakit.. aku perlukan rehat dari terjahan emosi ni

♥    akan aku cerita pada kalian tentang pandangan seseorang

7 comments:

Piah Becok said...

kite memang tahu diri kita tapi kadang2 kita terlepas pandang tentang kita jugak. itulah reason kena ada orang di sisi kita. kawan, sahabat, pakwe, tunang, suami... sebab diorang boleh tunjukkan kat kita apa yang lemah dan kurang untuk kita improvekan. terima dengan hati terbuka dan improve. chaiyok sistah! dun be sad..

3LiN4 said...

mmg kita byk kekurangan.... mmg kita perlukan teguran.... tp sedih bila segala teguran dan kekurangan tu xleh nk diterima bila dinasihati....erm... manusia2... (berubah la elina.heheheheh)

hestyrezyuda said...

peah, betul akk setuju... sebab zaman sekolah pun selalu buat macam tu.. memang meley air mata kalau dengar kawan2 tegur.. tp itu yang buatkan kami masih rapat sampai sekarang.. even dah beranak penak mereka-mereka... ekekekeke

ahsfantasy24 said...

hmm..
klw bab prsaan, kte yg lbih thu
tntg ap yg kte rase..

tp klw bab lain, mngkin org lain
jga boleh mmbntu kte tuk knali
diri kte sndri..

Miss Tira said...

Tira setuju gambar tu dibuat header. Cantik sangat.

Allah lebih mengenali kita dan kita juga mengetahui siapa kita. Tapi kadang-kadang kita juga akan jadi keliru dengan diri kita. Kerana itu kita kena tanya dengan orang lain. Tanya pada ibu bapa kita adalah yang terbaik.

hestyrezyuda said...

ash... tira.... time kasih...^_^

betul juga kan.. kita memang perlu orang erbaik sekeliling kita untuk meniali dan membantu kita ^_^

hestyrezyuda said...

tira.. cantik EA? :D akan di pertimbang dan akan cuba di perbetulkan untuk header :D

klik iklan ni tak kena bayar pun