Sunday, January 16, 2011

WARKAH BUAT KEKANDA

kekanda MR.BM a.k.a Hang Lekiu
rumah tinggi
negara temasik



kekanda...

tujuan adinda menaip mengarang warkah ini.. hanya kerna..adinda mahu kanda tahu..yang adinda sangat suka dengan suasana kemelayuan kita..kanda..bukankah kanda sedar betapa obses terujanya adinda dengan zaman-zaman kegemilangan melayu melaka? ..

kanda..
adinda hanya mahu meluahkan isi hati adinda..yang adinda pendam selama ini kanda.. adinda mahu kanda tahu.. bahawa adinda juga mempunyai impian seperti orang lain..yang mahukan kesempunaan setiap insan  keatas hubungan kita..

kanda..
tidak kah kanda mahu.. membina melakar sejarah satu perkahwinan yang amat vouge indah?mmm kandaaaaaa....( sambil menggigit2 manja jari) dinda kan kanda.. teriiiingin sangat mahu melaksanakan wedding perkahwinan kita seperti ini....


video

boleh kan kanda?? tak kisahlah dimana.. adinda ok  setuju kanda.. di temasik.. atau di melaka .. adinda ikut saja.. boleh lah kanda... boleh kan?kan?kan? .. adinda... kepingiiiiiiiin sangat kanda ...

kanda... i luv u  cinta kanda bagai salju di hati dinda.. kandakan baik orangnya.. tampan..kacak...berbudi bahasa...romantik lemah lembut..gagah perkasa...comeeeeeeeeeeeeell saja.. hihihi.... boleh ya kan.. boleh ya.. dinda mahu macam itu.. boleh ya kanda.. boleh ea..ea..... hihihi

sayaaaaaaaang sangat sama kanda... 





yang ikhlas,
adindamu.


2 comments:

msi.my said...

boleh sahaja,,semestinya..grandnye,msti best klo kak dpt wat konsep camni.. =]

hestyrezyuda said...

hahah ateh.. totally tu tak pat la kot.. tp dapat buat sikit2 ala2 macam ni pun dah besyukur.. suka gila...

klik iklan ni tak kena bayar pun