Wednesday, January 19, 2011

kisah aku dan bulan...



Lirik Lagu Dan Sebenarnya - Yuna

Oh bulan
Yang melayan diriku lagi
Pabila air mata membasahi pipi
Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

Ku enggan
Berpura-pura ku bahagia
Ku enggan
Melihat kau bersama si dia
Oo ku akui cemburu mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku
Di saat kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air
Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan
Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga merindui aku

kenapa plak ley rindu 'arwah' den? aku dah tak nak ingat dia.. tapi.. hari ni, aku terasa rindu pada dia... ah.... persetankan perasaan bodoh itu...
tapi...

tadi ada seorang tetamu.. suara dan lenggok gaya percakapan persis gaya 'arwah' den .. agak terkedu di situ... tapi di sebab kan kemarahan dan kebencian menggunung didalam hati... aku memandang sinis si tetamu yang tidak bersalah...nasib bkan aku person in charge nya... kalau tak.. kesian si tetamu tadi...

biar aku kesorangan sampai bila-bila.. tapi untuk mengampun kan 'arwah' den.. masih belum boleh di beri seikhlas hati... sakit dan perit untuk menerima semua itu... Moga bila tika Allah mahu menakdirkan aku bertemu 'arwah' den suatu hari nanti.. aku berharap.. aku tika itu telah menjadi seorang yang sangat berjaya.. dan sangat bergaya..serta mempunyai tahap keyakinan diri yang teramat tinggi.. insyaAllah.. amin... ku mohon padaMu yaAllah.... ku mohon ehsanMu...

3 comments:

HonEyBuNNy said...

erm...sedih lak bacaneh...sayu ja....

hestyrezyuda said...

qiela..^_^

no more sad.. ^_^ buat cintga yg tk di hargai.. tk perlu bersedih untuk itu lagi....

ahsfantasy24 said...

hehe..
mmg bestla lagu nei..

i like..!

:)

klik iklan ni tak kena bayar pun