Friday, December 10, 2010

boleh saya pinjam bahu awak..? ='(

~
~
~
degupan yang tak pasti
bersama perit yang tidak terperi
khabar yang sepi
terobek kasar sang hati...

airmata yang di empang
terasa makin membuak sakan
bagai larva yang mahu di muntahkan
bagai ada perlu di luahkan


kupandang kesemua pelusuk
mencari susuk tubuh yang hangat membelai
yang bisa salurkan ketenagan dari nafasnya
yang bisa membuat ku tenang didalam duka..

tapi apa kan daya
tiada kelibat yang bisa ku pinjamkan bahunya
bagi merembes segala cerita duka
yang tegap menahan rentak esakan

hati mula berbicara
oh..! alangkah indahnya mereka
di pertemukan pasangan yang dijanjikan untuk mereka
yang bisa mengurangkan keluh kesah
yang bisa berkongsi setiap beban duka
yang bisa menyejukkan hati hanya dengan kata-katanya..

tapi aku..~

awak.. boleh saya pinjam bahu awak..? ='(


12 comments:

cik 18 said...

saya hanya mampu bagi bahu saya tapi Allah bagi macam2 nikmat utk kita...

ngadulah pada Allah..serah diri pada Dia...

all the best..

adi_tau8605 said...

hehe..post menarik wei :) ada saingan dengan nukilan gua, tapi nukilan gua memang xbest macam lu.

lihat kat sini,
http://www.ahmadikatu.com/aisyah-hanya-pada-pasangan-tua.html

mOoN said...

sure..:)

hestyrezyuda said...

cik 18 terima kasih ingat kan saya..... terima ksih buat saya tersenyum...

hestyrezyuda said...

adi... mana ada... lu nye post lagik menarik ... tak termampu nak pk yang macam tu nye idea... :P

i will be there... wait ha...

hestyrezyuda said...

moon.. thanx :(

miss-SHera said...

adik2 alwiz be with u kakak :) i'll give my shoulders to you cuz i also need sumone's shoulder rite now.. :( miss u....

Mat Pintu said...

salam kenal :)

semuanya akan baik2 saja. hidup bukan untuk ditangisi, tapi untuk di isi. dengan apa?

http://rockcintan.blogspot.com/

hestyrezyuda said...

shiera.... y u so sad ha??

but thanks.. and miss u too.. ^_^

hestyrezyuda said...

mat pintu... yups... hidup kena happy2.. tp kadang kala tangis tu memang hadir kan diri...

ahsfantasy24 said...

nice post..
tangisan di bahu seseorang
tu mnyamankan ^^m

hestyrezyuda said...

ahs... thanks my dear ^_^ not too nice.. semua luahan hati. suddenly rasanya membengkak begitu.. thanks sudi lawat saya ^_^

klik iklan ni tak kena bayar pun