Wednesday, November 24, 2010

~~ lat ta li lat lai li tam plong..!!~~

.
.
sekarang ni aku pemalas kan?? kan?? kan??
hahahahaha...
entri pun ye tak ye jerk kan???
aku sayang dengan blog ni...
aku sayang giller.. sebab apa...
sebab blogging ni memang best..
memang aku akan curah 200% dalam ni..
lantak ar orang nak kata apa...
lantak ar ada yang kata macam2 cerita..
yang jadi ANONYMOUS tinggal kan jejak2 pedas dan pedih..
mungkin aku SENTAP.. tp kejap jerk kot..
bloging nih tak macam kita tulis status kat FB..
even..
sekalik kita tulis status kat situ berduyun yang akan komen..
tapi dia tidak sepuas dan senikmat kalau berblog..
walau kadangkala memang terasa kecil di sebalik nama2 gah blogger..
walau kadangkala terkecil hati dengan blogger2 yg power2..(sebab kita jerk jengah dan komen blog depa..depa tak mai kat blog kita pun..huh..!~)
walau kadangkala terasa macam apa jerk.. kalau entri ni macam orang tak de idea..
walau kadangkala rasa cuak jugak..bila ayat laser mengalahkan mak bedah...
walau kadangkala rasa macam mengantuk jerk tengok page aku yg gelap nih..
eh..! macam2 lagik la.. ekekekeke
tapi aku tetap suka.. sebab aku dah pandai kata

"SUKA KATI AKU LAH NAK TULIS APA.. AKUNYE BLOGKAN? KORANG SIBUK ASAL?? DAH AKU KATA NI DIARY ELEKTRONIK AKU... KORANG NAK MENYALAK SINI.. ADA AKU KESAH??? KALAU KORANG DAH BACA TU.. MAKNA.. KORANG MINAT AKU LAH KAN? KAN? KAN?..."

hahahahahaha...juz kidding babe :P ~~

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun