Tuesday, July 20, 2010

---♥♥♥♥---

.
.
.
hari-hari saya tunggu..
sampai saya rasa sangat lemah untuk tunggu anda..
saya tak tahu kenapa saya tunggu anda..
sedangkan anda bukan untuk saya..
tapi saya sentiasa menanti anda..
tiap masa saya cuba untuk berada di atas garisan..
supaya anda nampak saya..
tapi saya hampa...
malam saya...
sentiasa tak lena...
tiap kali terjaga..
saya akan pandang pada dada skrin saya..
saya harap anda ada tulis sesuatu...
tapi hampa..
tiap kali telefon bimbit saya..
mengalun kan irama pesanan ringkas..
saya mengharap kan anda yang menghantarnya..
tapi hampa jua...
kerana pesanan-pesana saya hanyalah dari maxis semata..
sehingga ke hari ini saya menanti anda...
saya tak tahu bila kita akan bersua lagi..
kerana mungkin..
anda akan ada di atas garisan setelah saya pergi..
pergi jauh dari penglibatan di atas garisan ini..
saya terasa sangat lemah...
hanya lagu anda menemankan saya...
hanya lagu anda yang mendendangkan saya..
hanya lagu anda bersama saya..
saya tak pasti jua..
kenapa saya jadi bengini..
maafkan saya...
sekiranya anda tidak selesa....
tapi pastikan...
anda pergi dengan segala penjelasan..
supaya saya tidak tertanya-tanya..
seperti orang jahat yang meninggalkan saya sebelum ini...
kerana saya tak mahu air mata saya sentiasa gugur lagi..
tetapi..
sekiranya anda seperti saya...
datang la pada saya..
dan tenang kan lah saya..
kerana hati saya sudah kering tiada berbaja...

untuk anda....
♥-♥-♥-♥-♥- maafkan saya.... -♥-♥-♥-♥-♥
.
.
.

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun