Tuesday, July 27, 2010

adakah dia.....

kenapa jadi macam ni eak?
hanya seketika untuk aku berbual dengan dia..
tapi kenapa rindu bertandang?
aku pun tak tahu ..
mengapa..
dan apa sebab nya,..
haih~
terlalu sakit.. lama dah tak rasa sakit macam nih
dada rasa sesak dan sempit..
semua kerana aku 'rindu dia'
orang tua-tua kata..
kalau kita terlalu rindu..
dan rasa tu sangat kuat..
maknanya..
dia di sana juga
merindui kita..
mengingati kita..
betul ke awak?
betul ke awak pun rindu kan kita?
betul ke awak ingat pada kita?
betul ke awak??
awak.
sakit sangat...
perit sangat,.,
saya benci pada rasa rindu nih..
kalau betul awak pun rindu kita..
balik la...
sebab saya dah tak bermaya untuk berdiri terus..
menanti awak...
untuk berceloteh bersama awak lagi...
saya rasa bagai lemah..
hampir-hampir mahu pengsan..
kerana sangat tak bermaya..
awak balik ya..
please.... =(
.
.

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun