Saturday, February 13, 2010

http://rimieilya.blogspot.com/

.
..
...
masa tgh jalan2 tgk blog terbaca mira nye enti pasal ni....



hurm actually... apa aku nak kata nih.. bukan pasal contest ni sebenarnya.. jujur kalau nak ikutkan.. aku nak juga tahu kenapa orang suka baca blog aku.... tapi aku tak le banyak follower sampai nak wat contest macam mira ni.. ngeeee~~
tapi ni jujur ya dik.... kenapa akk suka baca blog mira yang sebenarnya.. walau tak banyak komen.. huhuhuhu

" amira adalah adik saya... yang saya kenal dari satu ikatan kasih sayang yang saya temui dari satu keluarga yang penuh dengan harapan dan dambaan keletah, tingkah dan air tangan masakan anak2 perempuan yang mereka tidak miliki.... iaitu mama... abah....di sg isap, kuantan.. banyak benda yang terjadi.. yang tak dapat saya membantu walau hati meruntun ingin kan gelak tawa macam dulu dari mereka2 yang saya sayang jua.. angah.. ateh.. along... ide...achik... tapi apakan daya... saya tak mampu untuk menyelesaikan semuanya...hendak ku tenang kan mira.. tapi aku tiada kata.. aku tak nak memberi dia harapan atau apa jua bentuk pandangan..kerana aku tahu. amira seorang yang matang.. aku baca blog dia tiap hari..kerna ku tahu dari situ..apakah dia telah menjadi seorang yang kuat kembali..membaca rintihan2 membaca gelak tawa hariannya..membaca kisah2 yang bisa bibitkan kuntuman senyum dan azam dalam diri dia.. itu adalah cukup untuk aku mengetahui..betapa kuat dan kentalnya dia kini...walau hati masih diruntun rindu yang berbaki..."

2 comments:

rimieilya said...

uwa...nak nanges plak baca komen jujur akak psl mira..

cayunk akak..jom ronggeng sm.hehe

ntkn kptsn giveaway ni ok

Ery Is Me :p said...

mira jugak adik saya.. saya sayang dia sebab dia wanita sejati.. beliau tidak menghisap rokok serta menggigit jari tangan inikan pula jari kaki.. (^_^)

klik iklan ni tak kena bayar pun