Thursday, November 26, 2009

status fb aku semalam


Hesty Rezyuda

Hesty Rezyuda hari ni rasa macam nak senyum panjang.. bila org yg kita admire kol ucap selamat pagi... macam nak terbang jerk.. fly...fly...flyyyyyyy......... tapi nape tetiba dia nak kol lak eak?? sebelum ni tak penah pun... erk :-S

Today at 9:58am · ·
Iela Damia Atylia
Iela Damia Atylia
hehehe...u r in love babe....heheheheh...siapakah dia..??
Today at 10:10am · Delete
Syarqawi Hussin
Syarqawi Hussin
huhu..
da suh dia pinang cpt..
Today at 10:13am · Delete
Hesty Rezyuda
Hesty Rezyuda
uik pandai jelah korang.. ahakz.... dia nih dah la jenis yang bukan boleh jangka.. kang aku pk lain.. dia pk lain.. tak ke haru.. ekekekeke
Today at 10:58am · Delete
Moimoi Kelisa
Moimoi Kelisa
bunga2 cinta :-"
Today at 11:29am · Delete
Hesty Rezyuda
Hesty Rezyuda
akk tak jiwang macam ko moi:)) :P ayang vs mucuk ...ahahahaha
Today at 12:21pm · Delete
Moimoi Kelisa
Moimoi Kelisa
xper....lupe aku jiwang kak..ko kan ganas2....xpe la.. sume org xsame....hati masing2
Today at 12:22pm · Delete
Hesty Rezyuda
Hesty Rezyuda
uik ayat tacing lak.... adoi..huhhuhu
Today at 12:29pm · Delete
Siti Norzila
Siti Norzila
fly..fly... fly away... bestnyerr....senyum sampai telinga lah nih... huh! :-D
Today at 1:09pm · Delete


what ever pun yang aku rasa.... aku tahu aku tak layak untuk dia.... dan aku harap dia dapat bersama orang yang teramat baik dari aku.. kerana dia layak untuk itu... biar sayang rindu dan senyuman untuk dia berdampingan dengan aku..dapat merasai itu..aku dah cukup bahagia dan dah terlebih untuk aku dapat sebenarnya... kerana aku sayang dia..aku nak dia bersama dengan yang layak dengan dia..bukan aku insan yang hina dan penuh dosa...

aku doakan dia temui yang dia hajati selama ni..... aminnnn

2 comments:

someone someplace somewhere said...

akhirnyer rahimah dah bertemu pilihan hati.. amin... aku tumpang happy.. heheh

hestyrezyuda said...

tapi masalahnye.. dia tak nak aku lah toi...hahahahha

klik iklan ni tak kena bayar pun