Tuesday, June 23, 2009

salah ke doa yell???

[[{((~ nukilan yell ~))}]]

yell selalu doa dengan tuhan....
"Ya Allah.. sekiranya dia bukanlah jodoh yang Kau titipkan untuk ku..palingkanlah hatiku dari merindui dan menyintai dia...pupukkan lah rasa sayang atas dasar sahabat..hindarkanlah fikiranku dari terus mengingati dan memikirkan dia..."

ni doa yang yell selalu baca. supaya yell tahu, dia memang bukan untuk yell....tapi.. ujian Allah amat kuat bagi yell..yell masih tak ley lupakan dia.. seperti selalu.. tiap lelap yell mesti yell terfikir tentang dia..tiap kali yell terjaga mesti yell terus teringat dia...yell mesti teringat dia..dalam tiap gerak yell..

YaAllah..ampunkan hambuMu yang naif ini yaAllah..Sesungguhnya aku tidak mahu melebihkan dia dari rinduku padaMu YaAllah..YaAllah...bantulah hambaMu ini yaAllah.. tak tertanggung rasanya perasaan ni...dia bukan untuk ku..kasih sayangnya juga bukan untuk ku..rindunya bukan untuk ku.. perhatian dia juga bukan untuk ku.. apakah nilai aku disisinya yaAllah? siapa aku disisinya yaAllah.. kenapa perlu kau izinkan rindu didalam hatiku untuknya yaAllah...? apakah sir Mu yaAllah?? hambaMu tidak dapat meyingkapnya... adakah selepas segala hujan dan taufan ini ada pelangi yang Kau titipkan untuk ku yaAllah???

No comments:

klik iklan ni tak kena bayar pun