Tuesday, December 30, 2008

lelaki???? sama jew..

mesti korang ingat aku nih macam salah kan lelaki kan??
aku tak tahu lah.. maybe nasib aku la kot
aku skang dah umo 24 tahun.. tahun depan 25 tahun. mustahil untuk aku
tak memikir pasal kawen..
but the problem is..
sume lelaki yang aku kenal adalah jantan..
kenapa aku cakap macam tu??
k, aku skang berkawan dengan lelaki yang memang atas dari aku.
sebab aku pk diorang tu maybe salah sorang dari calon aku.
tapi masalahnya, walau pun diorang umo dah tua fikiran still macam budak2 baru nak meningkat naik..
tak penah lagi yang aku dgr serius pk pasal kawen..
yang selalu aku dengar.. SEKS..SEKS..SEKS..
aku pun tak paham laaa
kalau betul dah gian dan tak ley tahan sangat, kawen jela kan??
hari2 boleh dapat..
ni tak.. dah lah tak pikir sangat pasal kawen.. tapi part seks, tak penah nak tinggal.
aku rasa, hampir semua lelaki yang aku kenal mesti ada citer pasal seks... aduiiii..
mana nak cari lelaki yang tak pikir sangat bab tu eak???
aku tahu korang jawab yang ATAS SURAU @ MASJID..
tapi yang bukan selalu atas surau atau masjid, memang tak ley tak pk langsung la ya pasal tu ea???

11 comments:

Anonymous said...

lelaki sma? ermmm.. lelaki.. ssh nk difahami..

hestyrezyuda said...

ekekeeke tak nyabau nampak nak komen entri aku ekekek

miss.4kul4h said...

wakaakakakak.. sowi laa.. bln nie aku mmg kurang sabau.. wakakakak

darah.mayat said...

ahaha..kak..xsemestinya kat atas surau tu baik...uhuhu..laki yang x pk pasal sex? susah nk komen..ahahah..

hestyrezyuda said...

kamu susah nak pk sebab kamu pun sama kan?? lalala~~ :-"

nur_syahida said...

lelaki mmg pikir pasal sex most of the time.
tapi yg membezakan dorg tuh same de dorg luahkan pe yg dorg pikir tau x.
laki yg duk surau pun pikir pasal sex kak...cume dorg neh tekawal sikit. huehue
p/s: stuju ngan darah.myt tuh.

darah.mayat said...

jgn x caya..yang mengawal tu lebih rakus dari yg x kawal..sebab menahan selalu..orang yang mcm tu macam gunung berapi..pendam lama2 bile meletus..impak maksima la...mmg x bole blah..hahahaha

miss.4kul4h said...

x tau nk komen apa.. hnya leh kater.. wakakakakakakakakkakakka.. sekian..

hestyrezyuda said...

cet korang...ahahahaha.. adessss.. aku tersalah tafsir ke apa? aku tahu apa yang korang cakap tu betul, tapi kan kat entri tu aku kata, mungkin nasib aku.. huhuu

darah.mayat said...

rilex suda..ahaha

sourplum said...

cari la yg impotent

klik iklan ni tak kena bayar pun