Thursday, November 13, 2008

kampung.chat

acap : hai
melor : hai juga
acap : nak kawan ley?
melor : ley jer ni nama cape nih?
acap : acap
melor : uik acap jer? tak de nama penuh ke?
acap : ashraf laaa
melor : ha... kan sedap nama tu
acap : ala lagi suka orang panggil acap
melor : umo bape nih?
acap : 18
melor : lor adik sangat.. hahaha
acap : ???? umo bape? nama sape?
melor : kak ima,umo 22

perkenalan pertama antara aku dgn acap.mula2 aku tak tahu dia seorang budak yang putus harapan... bila aku kenal dia baru aku tahu dia masih lagi tak ley terima kehilangan ke2,2 belah kaki dia akibat di langgar perempuan cina yang mabuk. aku slowtalk dgn dia, terangkan qada dan qadar. dan hikmah atas apa yang berlaku. alhamdulillah dia makin pulih.dia makin terima dirinya seadanya.aku makin suka dgn dia.. dan perubahan dia. harap dia terus berjuang untuk hisup.akk sentiasa disamping acap..igt tu..sekarang dia dan keluarganya ingin memulakan perniagaan kraf kecil-kecilan. aku doakan kejayaan.aku tahu dia pasti boleh buat

3 comments:

El. said...
This comment has been removed by the author.
El. said...

muahhh kak ima.
syg dearr...

;+

hesty said...

acaaaaappppppp ... waa.waaa.waa.. akk sayag acap tau.. tak kisah acap maam mana sekali pun fizikalnya..

klik iklan ni tak kena bayar pun