Thursday, June 19, 2008

semalam punya cerita

semalam adalah hari yang paling tak best aku rasa.. aku tak tahu kenapa. yang aku tahu, malam dia tu aku tak ley tido sebab cuaca panas sangat.so semalam aku rasa macam letih sangat jer pun ada... semalam juga aku ambil keputusan untuk tak g gym.. rugi sangat rasanya. tapi nak buat macam mana. kalau badan tak cukup rehat lagi bahaya kan??? so semalam aku balik awal. lepas solat asar aku mandi, aku lepak depan tv dengan muka toye aku.housemate aku ingt aku ada masalah.aku jawab tak.. aku pk,tak ley jadi aku macam ni. aku memerlukan terapi..korang tahu aku wat apa?? aku masak satu resepi yang aku bagi nama "SPEGHETI MALAYSIA". nak th apa ajer yang aku letak kan?
- bawang hiris
- cili boh
- sos cili
- lada hitam
- daging burger
- garam
- msg
- bahan yang penting... asam jawa...

kenapa asam jawa pun letak? reason aku, tomato kan masam.. tapi aku takde tomato.aku pakai lah asam jawa..ehehehehe... pastu makan dengan mee siput rebus.. pergh, macam spegheti.. betul.. cuba korang buat..best tau...aku kalau kawan 1 umah dok asyik cakap sedap... makna memang sedaplah tu....bukan puji diri sendiri tau.. hahaha

2 comments:

mrs_as said...

cam best je..kl akak buatkn lg best kot..hehe..leh jd chef ni.

1 ayat yg xpenah dgr ni.."mee siput rebus" apa tu ek?

hestyrezyuda said...

mee siput ni.. orang johor yang selalu mkn..dia boley di goreng sahaja dan makan dengan sos..sedap juga.rasa dia tawar..kalau rebus,dia jadi mee.. macam mee lidi kamu tu

klik iklan ni tak kena bayar pun